x تبلیغات
toonblog.ir

لیست قیمت محصولات رزین گل

 کارخانه صنایع شیمیایی رزین گل (رزینول) حدود نیم قرن پیش توسط آقای مهندس محمد راشد مرندی تاسیس گردید. این واحد از زمان تاسیس با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت محصولات خویش کرده است. در راستای داشتن محصولاتی باکیفیت ،اقدامات متنوعی به صورت پیوسته در این مجموعه درحال انجام میباشد، از جمله این اقدامات داشتن آزمایشگاهی مجهز همراه با کارشناسان ماهر ومتخصص میباشد.

ساخت انواع روغن های الیف با بهترین مواد اولیه ،ساخت انواع رنگ های ساختمانی اعم از رنگ های پلاستیک،نیم پلاستیک،اکریلیک ونمای سیلیکونی و هم چنین ایزوروف، ایزوگام (ساده وفویل دار ) چسب سیلیکات ،شاپان وروغن موزاییک از جمله محصولات این مجموعه میباشد. این مجموعه با داشتن کادری زبده و متخصص و با متکی بودن به سابقه درخشان تولید در نیم قرن پیشین نهایت همت و اهتمام خودرا به منظور کسب رضایت مشتری و ارائه محصولات کیفیت بالا می کند.

لیست قیمت محصولات رزین گل  –  بازرگانی خدیو عاملیت توزیع و نمایندگی رزین گل

 

روغن قالب موزاییک سازی
روغن موزاییک رزین‌گل از بهترین مواد اولیه تهیه شده و جهت کم کردن چسبندگی قالب‌های موزاییک سازی و برای سهولتِ جدا شدن این قالب­‌ها از موزاییک یا سازه‌­های سیمانیِ قالبگیری شده، استفاده می­گردد.
روغن الیف مخصوص بتونه
روغن اليف ­های زير كار مخصوص رزین­گل از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می­شود. به طور کلی برای آنکه مواد پوششی اعم از رنگ روغنی و یا سایر رنگهای ساختمانی به خورد گچ رود، سطح را ابتدا باید با روغن الیف اشباع کرد. روغن الیف به منظور اشباع نمودن سطح چوب، قبل از رنگ آمیزی نیز استفاده می­گردد. چنانچه زیرکار با روغن فوق الذکر پوشانده نشود ذات پوشش سست و قابل ریزش می­شود. بعد از اعمال روغن الیف، ذرات سست (عموماً گچی) پایدار شده و به هم می­چسبند. خلل و فرج سطح نیز با اِعمال روغن الیف، پر شده و سطحی یکنواخت و مناسب جهت رنگ آمیزی به وجود می­آید. پر شدن ناهمواری­ها و خلل و فرج سطح، زمینه­ی مصرفِ کمتر پوشش بعدی را نیز فراهم می­کند.

روغن الیف بتونه طلایی

روغن اليف ­های زير كار طلایی رزین‌گل از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می­شود. به طور کلی برای آنکه مواد پوششی اعم از رنگ روغنی و یا سایر رنگ‌های ساختمانی به خورد گچ رود، سطح را ابتدا باید با روغن الیف اشباع کرد. روغن الیف به منظور اشباع نمودن سطح چوب، قبل از رنگ آمیزی نیز استفاده می­گردد. چنانچه زیرکار با روغن فوق الذکر پوشانده نشود ذات پوشش سست و قابل ریزش می­شود. بعد از اعمال روغن الیف، ذرات سست (عموماً گچی) پایدار شده و به هم می­چسبند. خلل و فرج سطح نیز با اِعمال روغن الیف، پر شده و سطحی یکنواخت و مناسب جهت رنگ آمیزی به وجود می‌­آید. پر شدن ناهمواری‌­ها و خلل و فرج سطح، زمینه­ی مصرفِ کمتر پوشش بعدی را نیز فراهم می­کند

لیست قیمت ایران چسب

 شرکت تولیدی ایران چسب (سهامی خاص) در سال 1349 تاسیس و در فضایی به وسعت 12000متر مربع با بنایی با16300متر مربع همراه 17 پرسنل و 7 دستگاه برش در تولید انواع نوارچسب بسته بندی رسما آغاز به کار نمود. این شرکت به منظور بهبود و به روزکردن فن آوری تولید وارتقاکیفی وکمی محصولات خود همواره اقدام به نوسازی ونصب تجهیزات و ماشین آلات جدید ازجمله کوتینگ،برش،بسته بندی در خطوط تولید نموده و همچنین با افزایش تولید و خرید دستگاه های جدید به وسعت فضای این شرکت به متراژ 7700 متر مربع افزوده شد وتداوم این سیاست را یکی از اصول خدشه ناپذیر خود می شمرد.

این شرکت همچنین به دلیل رسالت خود در تولید و تکمیل محصولات در سال 1360 اقدام به تاسیس شرکت الغری با فضایی به وسعت 25000مترمربع همراه با 25 نفر پرسنل نمود وتولیدات خود را در زمینه محصولات پلی اتیلن از جمله سفره یکبارمصرف ، کیسه فریزر، کیسه زباله و دستکش یکبارمصرف ارتقاداده و نام گروه تولیدی ایران چسب و الغری را از آن خود کرده است.

هم اکنون گروه تولیدی ایران چسب والغری با افتخار اعلام میدارد این گروه تولیدی باحدود 800 پرسنل در تولید انواع نوارچسب بسته بندی و محصولات پلی اتیلن جایگاه ویژه ای را درتهیه و تامین نیاز مشتری با کیفیتی برتر کسب نموده است و باعث جلب رضایت مشتریان ومصرف کنندگان قرارگرفته است. گروه تولیدی ایران چسب و الغری با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته در واحد تولید خود همیشه پرچم دار کیفیت ،مشتری مداری ، جلب رضایت مصرف کنندگان وتنوع سازی محصولات بوده است وهمچنین با صادرات محصولات خود هم اکنون در زمره ی شرکتهای برتر صنعت چسب در خاورمیانه شناخته می شود.

این شرکت در نظر دارد در سالهای جاری با ایجاد و استقرار طرح های توسعه جدید در زمینه تولید محصولات دیگر وتکمیل محصولات خود به منظور جلوگیری از واردات کالا و خود کفایی مواد اولیه اقدام نماید. عزم وارده هیئت مدیره و مدیریت ارشد سازمان نیز در طی سالیان متمادی ، همواره به نحوی بوده که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه وتعالی رهنمون سازد و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرز وبوم را مرتفع نماید.بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است اما هدف کار آفرینی به طور مستقیم وغیر مستقیم مهمترین عاملی بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مد نظر قرارگرفته است.

باتوجه به فعالیت های اقتصادی گسترده و ایجاد بازارهای جدید این شرکت موفق به کسب افتخارات زیر گردیده است:

  • دریافت تندیس مدیر برتر ایران در سال 90
  • کارآفرین برتر سال 84
  • کارآفرین برتر سال 87
  • کارآفرین برتر سال 89
  • اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2000درسال 1394 الی 1397
  • اخذ گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2004درسال 1394 الی1397
  • اخذ گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی OHSAS18001:2007از شرکت AENORاسپانیا درسال 1394 الی 1397

از جمله تقدیرنامه های کسب شده این شرکت:

  • واحد نمونه سال90 صنایع و معادن استان قزوین
  • واحد سبز سال 89
  • دریافت تندیس استاندارد ملی
  • دریافت تندیس برند ملی
  • کسب مقام مدیر نمونه سال83و 88
  • تقدیر نامه از موسسه جوانمردان عترت
  • تقدیر نامه از جانب مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان
  • تقدیر و تشکر از بنگاه تعاون اداره کل زندان های استان قزوین به واسطه اشتغالزایی زندانیان در بند زندان های استان قزوین

 لیست قیمت ایران چسب . بازرگانی خدیو نماینده رسمی و عاملیت توزیع محصولات ایران چسب

 

لیست قیمت رنگ کلرا

 شرکت رنگ کلرا (CLEARA) با بهره مندی از تجارب مدیران و موسسان خود در سال 1390 تاسیس گردید. این شرکت با بهره گیری از تکنیک و دانش فنی روز توانسته است بخشی از رنگ و مواد شیمیایی مورد مصرف در صنایع مختلف را تولید کند و در مدت کوتاه فعالیت خود ، نظر مصرف کنندگان محترم را جلب نماید. همچنین این مجموعه محصولات خود را بر پایه استانداردهای BS, ASTM , SSPC و سایرشاخصه های معتبر دنیا و نیز مشخصات مد نظر شرکتها طراحی و تولید می نماید.لازم به ذکر است محصولات این شرکت از نظر کیفیت و بهای تمام شده برای مصرف کننده ، قادر به رقابت با محصولات شرکتهای معتبر خارجی بوده و موفق به خودکفایی در بسیاری از زمینه ها گردیده است.

محصولات کلرا
انواع کفپوش
پوششهای مخصوص ورق های رنگی Coil coatings
پوشش مخصوص قوطی Can coatings
انواع رنگهای کوره ای و زود پخت
پوشش قطعات پلاستیک
پوششهای ترافیکی
انواع پوشش پلی یورتان حلالی
انواع رنگهای اپوکسی
آسترهای صنعتی حاوی
پیگمنتهای ضدخوردگی
از جمله زینک ریچ اپوکسی
آسترهای زینک فسفات و زینک کرومات
رنگهای میانی و رویه
محصولات ساختمانی
انواع خمیر تینت یونیورسال
با قابلیت سازگاری فوق العاده
با پایه های مختلف آب و حلال
انواع رزین و لاک های مخصوص سنگ و آجرنما
رنگهای نما و داخل ساختمان
نما کلرا
اکریلیک پایه آب رویه کلرا
اکریلیک پایه آب رویه کلرا
اکریلیک پایه اب استخری کلرا
پلی یورتان سفید براق 100
آستر اپوكسی
ترافیکی کلرا
استخری کلرا
رزین سنگ
خمیر رنگ مشترک کلرا
معرفی محصولات
آستر اپوكسی

رنگ آستر اپوكسی پلی آمید کلرا بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید فرموله و طراحی گردیده است. این‌محصول بعد‌از‌اعمال و سخت‌ شدن کامل، سطحی مات و با خلل و فرج ایجاد‌کرده که باعث محافظت از سطح زیرین شده و همچنین با برآمدگی های موجود بر روی سطح خود باعث چسبندگی مناسب لای بعدی می شود.

لیست قیمت رنگ کلرا – بازرگانی خدیو نماینده رسمی و عاملیت توزیع محصولات کلرا

نحوه استفاده از آستری اپوکسی

ابتدا سطح زیر کار کاملا عاری از آلودگی و زنگ زدگی می شود.
سپس با تینر مناسب مخلوط و روی سطح اعمال می شود.

ویژگی آستری اپوکسی

ضد خوردگی

کاربرد‌ آستری اپوکسی

از اين محصول به عنوان لايه آستری براي پوشش سطوح فلزي از قبيل سازه هاي فلزي، بدنه ماشين آلات، پلها، سازه هاي دريايي غیر مغروق، خطوط لوله، مخازن، تأسيسات داخل و خارج ساختمان، تجهيزات پالايشگاهي، پتروشيمي، گاز و … استفاده می شود.

رنگ پلی یورتان سفید براق 100 کلرا علاوه بر دارا بودن تمام مزایای رنگ های پلی یورتانی از میزان پوشش و سفیدی خاصی برخوردار می باشد . همچنین با توجه به سرعت خشک شدن این محصول، به راحتی میتوان وسایل رنگ شده را جا به جا کرد.

نحوه استفاده از رنگ پلی یورتان سفید براق 100

سطح کار را از هر گونه آلودگی و … تمیز کنید.
آماده بودن رنگ زیرین جهت اعمال این محصول برای مثال خشک شدن نسبی استر فوری بر روی سطوح PVC
اطمینان از عدم وجود گرد غبار موجود در هوای اطراف و اجرای محصول با درصد رقیق سازی و شرایط پاشش استاندارد جهت حصول کیفیت مطلوب

ویژگی های رنگ پلی یورتان سفید براق 100

چسبندگی بسیار عالی
سفیدی خاص و ممتاز
پوشش عالی
سطحی صاف و صیقلی
مقاوم در برابر رطوبت
عوامل شیمیای و مواد شوینده
مقاومت در برابر شرایط جوی

کاربردهای رنگ پلی یورتان سفید براق 100

سطوح PVC
سطوح ABS
چوب
صنایع لوکس
کابینت
دکورها

خمیر رنگ مشترک کلرا
"خمیر

خمیر رنگ مشترک کلرا بر پایه بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه به گونه ای طراحی گردیده که به راحتی در انواع رنگ با پایه های مختلف سازگار بوده و میتوان از آن جهت همرنگ کردن پایه های مختلف رنگ مانند رنگهای روغنی ، رنگهای روغنی پایه (base) ، آستریهای ساختمانی، رنگهای سوله ای ، انواع رنگهای نیم پلاستیک و تمام پلاستیک ،انواع رنگهای براق و نیمه براق و مات پایه آب اکریلیکی ، انواع رنگهای نما،انواع رنگهای ترافیکی ، انواع رنگها و آستریهای اپوکسی ، انواع رنگهای کوره ای و سایر پایه ها استفاده نمود.

میزان و طرز مصرف خمیر رنگ مشترک :

قبل از مصرف خمیر رنگ را خوب هم بزنید یا ظرف را تکان دهید.
خمیر رنگ مشترک را با رنگ رقیق نشده مخلوط کنید و کامل هم بزنید تا یک دست شود.
مخلوط را پس از رسیدن به رنگ مورد نظر رقیق کنید
بهترین مقدار مصرف نسبت به رنگ پایه حداکثر 10 درصد وزن رنگ پایه است.
برای تمیز کردن ابزار آلات آغشته به خمیر رنگ کلرا میتوانید از آب استفاده نمایید.
خمیر رنگ کلرا دارای مقاومت نوری(UV )و حرارتی است لذا می توان از آن در رنگهای نمای داخلی و خارجی بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد.

لیست قیمت غلطک تیک رول

 غلطک رنگ یک ابزار کاربردی برای نقاشی سطوح بزرگ است که سرعت کار را بالاتر می‌برد. غلطک از دو قسمت دستگیره و پوشش پارچه ای تشکیل شده است. هم دستگیره و هم پوشش غلطک بعد از تمیز کردن قابل استقاده مجدد میباشند.

غلطک ها در سایز و انداره های مختلف و از جنس های مختلقی تولید میشوند که در انتخاب غلتک مناسب هم باید به سطحی که میخواهیم رنگ کنیم و هم نوع رنگ توجه کنیم.

غلطک رنگ از نظر الیاف یا پرز
پوشش پارچه ای غلطک ها هم میتواند بافت¬های طبیعی و مصنوعی داشته باشد. بافت¬‌های طبیعی دوام و کیفیت بالاتری دارند. پرزهای مصنوعی ارزان هستند ولی کیفبت بالایی ندارند. پرزهای مصنوعی غلتک معمولا ریزش دارند و هنگام اجرای رنگ به سطح کار می چسبند و باعث میشود کارنهایی کیفیت خوبی نداشته باشد. این نوع غلتک ها برای رنگ های روغنی مناسب هستند دور انداختن این نوع غلتک ها بعد از استفاده راحت تر از تمیز کردن و استفاده مجدد است. با توجه به سایز پرزها میتوان دسته یندی زیر را در نظر گرفت :

غلطک پرز کوتاه
غلطک پرز متوسط
غلطک پرز بلند
غلطک رنگ از نظر سایز
عرض رول غلطک می تواند از 5 سانتی متر تا30 سانتی متر باشد. برای رنگ کردن سطوح پهن تر استفاده از غلتک سایز بزرگ باعث افزایش سرعت کار شده و انجام کار را راحت تر میکند.
قطر رول غلطک نیز اندازه های مختلفی دارد. هر چه قطر رول غلطک بیشتر باشد رنگ بیشتری را پوشش می دهد.

غلطک رنگ با قطر های متفاوت
غلطک های قطر کوچک: مناسب رنگ های روغنی
غلطک های قطر بزرگ : مناسب رنگ های پلاستیک
غلطک های رنگ اکریلیک قطری مابین غلطک های روغنی و پلاستیکی دارند
مزایای رنگ آمیزی با غلطک
سرعت بالا
ماندگاری بیشتر ( چرا که برای کار با غلطک باید رنگ با غلظت بیشتری نسبت به حالت معمولی استفاده کرد.)
مشخص شدن قسمت های رطوبت (بعد از رنگ آمیزی با غلطک قسمت های رطوبت رده پوست پوست میشوند.)

لیست قیمت غلطک تیک رول – کاتالوگ محصولات تیک رول- بازرگانی خدیو عاملیت توزیع و نمایندگی تیک رول

رنگ کردن کاشی و سرامیک

 رنگ کردن کاشی و سرامیک زرد شده و یا آسیب دیده، یه راه ارزون تغییر دکوراسیون فضای دستشویی، حمام یا آشپزخونه ست. در مقابل روش‌های بازسازی با تعویض کاشی و سرامیک، هم هزینه بره . و هم این که دردسرهای بیشتری داره و زمان بیشتری می گیره. بخش اصلی و مهم رنگ کردن سرامیک وکاشی، آماده سازی سطح قبل از اجرای رنگ جدید هست. برای این که رنگ تازه بتونه به سطح سرامیک بچسبه باید مراحل تمیزکاری، سنباده زنی و اجرای آستری با دقت انجام بشه.
رنگ کردن کاشی و سرامیک
رنگ کردن کاشی و سرامیک[/caption]

مراحل رنگ کردن کاشی و سرامیک
  • در ابتدا کاشی های جدا شده و یا شکسته شده  رو با چسب کاشی بجسبونین.
  • در مرحله اول با استفاده از دستمال خیس آلودگی ها و جرم ها رو به خوبی از سطوح پاک کنین . برای پاک کردن جرم های سخت میتونین از پاک کننده های کاشی استفاده کرده تا سطح از هر گونه آلودگی و جرم پاک بشه. هم چنین با استفاده از یه اسفنج خیس، پاک کننده ها رو از روی سطح پاک کنین،هیچ گونه ماده پاک کننده ای نباید بر روی سطح وجود داشته باشه.
  • در مرحله بعدی باید تا خشک شدن کامل کاشی ها صبر کرد. خشک شدن کامل اون ها قبل از اقدام به رنگ آمیزی از اهمیت زیادی برخورداره.
  • با استفاده از سمباده سطح کاشی ها رو سمباده زده تا درخشندگی اون ها از بین بره. البته در هنگام سنباده زدن باید توجه داشته باشین که خط و خشی روی کاشی و سرامیک ایجاد نشه.  گرد و غبار ناشی از سنباده زدن رو با دستمال تمیز پاک کنین.
  • در این مرحله باید از پرایمر استفاده کرد و تمام قسمت های کار رو با پرایمر بپوشونین. زدن پرایمر باعث میشه رنگ با کیفیت بیشتری به سطح بچسبه و سریع‌تر روی سطح خشک بشه.
  • بعد از خشک شدن کامل پرایمر با سنباده پرایمر رو پاک کرده تا هرگونه نقص موجود بر روی کاشی ها از بین برن و حتماً بعد از سنباده کشی گرد و غبار روی سطح رو تمیز کنین.
  • این مرحله نوبت رنگ کردنه. بعد از رنگ آمیزی لایه اول، در طول یک شب اجازه بدین لایه اول خشک بشه. بعد از اون نوبت به رنگ آمیزی لایه دوم می رسه. بعد از خشک شدن رنگ از سیلر پلی یورتان برای محافظت از اون در برابر رطوبت و خراش استفاده کنین. برای جلوگیری از زرد شدن کاشی ها از سیلر پلی یورتان پایه آب به جای پایه روغنی استفاده بشه بهتره.
انتخاب رنگ برای رنگ کردن کاشی و سرامیک

برای رنگ کردن روی سرامیک هر رنگی رو میشه اجرا کرد. نوع رنگ خیلی مهمه ،بهتره از پرایمر و رنگ های باکیفیت اکریلیک براق یا نیمه براق اسنفاده کرد. که دوام و کیفیت نهایی کار رو تضمین می کنه. آستری و رنگ رو باید کمی رقیق کرد و به جای اجرای یک لایه ضخیم، چند لایه نازک آستری و رنگ اجرا بشه. رنگ کردن درز بین سرامیک ها قسمت سخت رنگ آمیزی سرامیک هستش. میشه کل سطح سرامیک و درز بین اون ها رو یک دست و با یک رنگ همسان رنگ کرد. بعد از اجرای لایه نهایی رنگ و خشک شدن کامل ، با یک قلم موی نازک و کوچیک روی درزهای بین سرامیک ها رو با رنگی متفاوت رنگ کنین.

 انتخاب رنگ برای رنگ کردن کاشی و سرامیک
انتخاب رنگ برای رنگ کردن کاشی و سرامیک[/caption]

مزیت های رنگ کردن کاشی:

  • بدون نیاز به نعویض کاشی
  • طولانی تر کردن عمر مفید کاشی و سرامیک
  • ترمیم مشکلات جزئی در روی کاشی
  • مقرون به صرفه بودن
  • پاک شدن آلودگی ها،کثیفی،ذرات گرد و غبار بعد از رنگ کردن

معایب رنگ کردن کاشی:

  • بلند شدن رنگ از روی کاشی به مرور زمان
  • رنگ کردن علاوه بر کاشی،دوغاب رو هم پوشش میده
  • نیاز به آماده سازی و زیرسازی گسترده

ابزار مورد نیاز برای رنگ زدن کاشی

  1. رنگ اکریلیک با کیفیت بالا برای زیرسازی (پرایمر و سیلر)
  2. رنگ داخلی اکریلیک نیمه براق و اورتان (رنگ پوششی ضد آب و رطوبت)
  3. رنگ لاتکس
  4. دستکش های پلاستیکی مقاوم،اسفنج و پارچه ی کهنه
  5. نوار رنگ آمیزی
  6. کاغذ سنباده
  7. قلم مو یا غلتک
  8. TSP یا یه پاک کننده ی قوی دیگه

ابزار مورد نیاز برای رنگ زدن کاشی
ابزار مورد نیاز برای رنگ زدن کاشی[/caption]

رنگ مناسب برای سرامیک کف:

رنگی برای سرامیک کف در حمام،سرویس بهداشتی،آشپزخونه و پذیرایی مناسبه که چسبندگی بالایی داشته باشه به این دلیل که در اثر رطوبت و آب به مرور از بین نره.

برای سرامیک و کاشی هایی که با آب در تماس هستن، باید از رنگ های اپوکسی استفاده بشه، چون این رنگ ها چسبندگی بالایی دارن و در مقایسه با رنگ های اکریلیک و پایه آب موندگاری بالاتری داره.

کاشی آشپزخانه:

برای تغییر رنگ کاشی های آشپزخونه باید به دکوراسیون محیط توجه بشه و هماهنگ با اون رنگ رو انتخاب کنین.با تغییر رنگ کاشی ها به راحتی و با یه هزینه ی کم،می تونین فضا رو به یه محیط مرتب و کاملاً ست تبدیل کنین.

برای این که بدونین چه رنگ هایی مناسب کاشی های آشپزخونه هست،باید بگم که رنگ های سفید،خاکستری، و رنگ های گرم گزینه های خوبی هستن.

کاشی های سرویس بهداشتی:

کاشی های سرویس چون مدام با آب و رطوبت در تماس هستن،استفاده از رنگ روغنی مخصوص کاشی،سرامیک و موزاییک بهترین رنگ هست.

به طور معمول برای رنگ کردن کاشی های سرویس بهداشتی، از رنگ های روشنی مثل آبی روشن،صورتی و سبز استفاده میشه.مثلاً برای هماهنگی سقف و دیوار حمام ،هارمونی طوسی روشن و تیره انتخاب میشه.

کلام آخر...

برای رنگ آمیزی کاشی و سرامیک باید زمان کافی داشته باشین،چون این کار نیازمند تخصص هست.علاوه بر این انتخاب رنگ مناسب و به کار بردن ابزار آلات مرغوب،هم اهمیت زیادی در نتیجه ی کار داره.

اگر انجام دادن این کار براتون سخت هست بهتون پیشنهاد می کنم با افرادی که در این زمینه تخصص دارن در فروشگاه ایران رنگ مشورت کرده تا بهترین نتیجه رو بگیرین.

موفق باشین.

رنگ زدن روی کاغذ دیواری

 مقدمه:رنگ زدن روي كاغذ ديواري براي تغيير دكوراسيون هم هزينه كمتري داره و هم نسبت به كندن كاغذ ديواري و رنگ كردن سطح زمان كمتري مي بره . البته نتيجه كار نسبت به رنگ كردن سطح كيفيت كمتري داره. در حين كندن كاغذ ديواري ممكنه قسمت هايي از سطح جدا بشه كه در اين صورت نياز به زيرسازي و تعمير داشته، كه هم وقت گير و هم هزينه بر هستش.

 

مراحل رنگ زدن روي كاغذ ديواري

ترميم كاغذ ديواري

قسمت هاي پاره شده و جداشده كاغذ ديواري رو با چسب بچسبونين تا سطح صاف بشه. براي اين كه سطح رنگ شده رنگي يك دست و با كيفيت داشته باشه، بايد كاغذ ديواري كاملاً به سطح چسبيده باشه و صاف و هموار بشه.

 ترميم كاغذ ديواري ترميم كاغذ ديواري[/caption]

تميز كردن سطح

با استفاده اسفنج و مواد شوينده سطح كار رو تميز كنين تا چربي ها و آلودگي ها از بين بره. وجود آلودگي ها باعث ميشه رنگ به خوبي روي سطح نچسبه و نتيجه كار كيفبت بالايي نداشته باشه، هم چنين نبايد سطح خيس بشه. در صورت خيس شدن بايد تا خشك شدن كامل صبر كرد.

بتونه كاري

بعد از تميز كردن بايد درزها و شكاف هاي روي سطح رو درزگيري كنين، تا سطح يك دست بشه.

سنباده زدن 

هم قسمت هاي بتونه كاري شده و هم پستي بلندي هاي سطح رو سنباده بزنين، بعد از سنباده زدن گرد و غبار نشسته روي سطح رو پاك كنين.

پرايمر 

با توجه به رنگ پرايمر مناسب رو انتخاب كرده و روي كاغذ ديواري بزنين. استفاده از پرايمر باعث ميشه رنگ بهتر روي كاغذ ديواري بچسبه.

رنگ زدن

بعد از خشك شدن پرايمر نوبت به رنگ كردن كاغذ ديواري مي رسه. گوشه ها و جاهاي ظريف رو با قلم رنگ و بقيه سطح رو مي تونين با غلطك رنگ بزنين. انتخاب رنگ مناسب براي رنگ كردن كاغذ ديواري خيلي مهمه، اگر كاغذ ديواري داراي طرح برحسته ست، بهتره از رنگ مات استفاده بشه. رنگ هاي اكريليك به دليل دوام بالا براي لايه آستري مناسب هستن. اين نوع رنگ ها نسبت به رنگ هاي روغني زودتر خشك ميشن. رنگ هاي پلاستيكي به دليل جذب شدن، توسط كاغذ ديواري براي لايه استري مناسب نيستن و بهنره به عنوان لايه رويي به كاربرده بشن. رنگ هاي روغني بهترين رنگ براي رنگ زدن روي كاغذ ديواري هستن. اين رنگ ها ديرتر خشك ميشن و سطح بسيار همواري رو ايجاد مي كنن.

 رنگ زدن

 رنگ زدن[/caption]

مواردي كه نبايد روي كاغذ ديواري رو رنگ كرد:

  1. اگر روي ديواري كاغذ ديواري نصب شده باشه كه زيركارش گچ خشك نشده باشه،بهتره از رنگ كردن كاغذ خودداري بشه.
  2. وقتي كه روي يه ديوار، چند تا لايه كاغذ ديواري نصب شده باشه.
  3. كاغذ ديواري هايي كه جنس و طرح خاصي دارن و به همين دليل نميشه روشون رنگ زد.

رنگ هاي مناسب براي رنگ آميزي كاغذ ديواري

رنگ روغن: اين رنگ ها بهترين نوع براي رنگ زدن ديوار و كاغذ ديواري هستن به اين دليل كه سطح خيلي همواري رو ايجاد مي كنن و در برابر فرسودگي و ترك مقاومت بالايي دارن.فقط يه نكته داره كه دير خشك ميشه.

رنگ پلاستيك: معمولاً رنگ هاي پلاستيك براي رنگ زدن سقف مناسب هستن و به خاطر جذب شدن توسط كاغذ ديواري، براي لايه آستري مناسب نيستن، ولي ميشه از اون براي لايه ي نهايي رنگ آميزي روي كاغذ ديواري استفاده كرد.

رنگ اكريليك: اين رنگ براي لايه آستر مناسبه و بر پايه آب هستش كه خاصيت ارتجاعي بالا و كيفيت و دوام خوبي داره.رنگ هاي اكريليك در برابر ترك هاي سطحي خيلي مقاومن،و از رنگ روغن هم زودتر خشك ميشن.

نكات تكميلي رنگ آميزي كاغذ ديواري

  • رنگ زدن كاغذ مثل رنگ آميزي ديوار نيست، اين كار مرحله هاي مختلفي داره كه هر كدومش رو بايد به دقت انجام بدين.به اين دليل كه اگر يكي از كارها به درستي انجام نشه، نتيجه ي كار بي كيفيت شده و باعث ميشه كاغذ ديواري از زير رنگ مشخص بشه.
  • اگر قسمتي از كاغذ ديواري وَر اومده و از ديوار جدا شده باشه، بايد اون قسمت حتماً جدا بشه و بعد شروع به رنگ آميزي كنين.
  • قبل از شروع رنگ زدن بايد حتماً سطح كار تميز و بدون لكه باشه.
  • رنگ روي كاغذ هايي كه جنس پلاستيك دارن، خوب نمي چسبه، پس حواستون به اين نكته باشه.

اميدوارم اين مطلب از سري مقاله هاي فروشگاه ايران رنگ براتون مفيد و كاربردي باشه.

 

پرایمر اکریلیک

 خرید و پایین ترین لیست قیمت پرایمر اکریلیک رو با فروشگاه اینترنتی ایران رنگ تجربه کنین ! رنگ اکریلیک به دلیل درخشندگی و دوام  ابتدا در صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار گرفت. رزین‌های آکریلیک در دو دسته پایه حلال نفتی و حلال آب تولید میشن. رنگ اکریلیک پایه آب زود خشک میشه و سطحی سخت و آسیب‌ناپذیر به وجود میاره، ولی خواص ظرافت پذیری و جلای رنگ روغن یا آکریلیک پایه حلال رو نداره. رنگ‌های اکریلیک بسیار متنوع هستن و به خاطر غلظت بالایی که دارن برای ایجاد بافت در سطوح مناسبن و به سرعت خشک میشن. رنگ اکریلیک انعطاف‌پذیره و روی تمام سطوح از جمله مدل‌های خمیر کاغذ پارچه و کفش قابل استفاده ست. این محصول در سه نوع مات نیمه مات و براق تولید میشه. نوع مات اون از همه ویژگی ها از جمله قابل شستشو بودن و استحکام رو نداره.

پرایمر اکریلیک

رنگ ها بدون پرایمر به سطح می چسبه، اما چسبندگی خوبی ندارن. این پرایمر بر پایه رزین اکریلیک، تولید میشه و محلولی بر پایه آب هست، قبل از رنگ آمیزی با رنگ های اکریلیک، برای بستن و کاهش منافذ سطح کار و هم چنین کاهش مصرف رنگ از پرایمر استفاده میشه. هرچی پرایمر نازک تر باشه منافذ بهتر پوشیده میشن . پرایمر که به عنوان واسط بین سطح و رنگ اکریلیک عمل می کنه باعث چسبیدن بهتر رنگ به سطح میشه و ماندگاری اون رو بالا می بره. که در نهایت بعد از استفاده از پرایمر سطحی صاف ایحاد شده و نتیجه رنگ آمیزی کیفیت بالایی داره. بر روی سطوحی مانند سیمان ، آجر، گچ و سایر مصالح ساختمانی قابل استفاده ست. کیفیت پرایمر روی کار نهایی تاثیر داره.

انواع پرایمرها

  • پرایمراکریلیک هنری برای کار های آبستره و فلوید آرت
  • پرایمر روغن الیف برای رنگ آمیزی ساختمان با رنگ روغن
  • برای رنگ اکریلیک و پلاستیکی
  • پرایمر رنگ اتومبیل و فلز ، آستر شستشو و آستر فروشگاه

خواص پرایمر اکریلیک

  • پوشوندن منافذ کوچک زیرکار
  • کاهش مصرف رنگ
  • باعث چسبندگی بهتر رنگ به سطح کار
  • بدون بوی نامطبوع ، ضد حساسیت
  • سازگار با محیط زیست
  • مقاوم در شرایط جوی مختلف
  • ماندگاری بدون قارچ و کپک
  • خشک شدن سریع

روش اجرای پرایمر اکریلیک 

پرایمرا کریلیک رو با آب تمیز رقیق کرده و با استفاده از غلطک و یا قلم مو به صورت یکدست و یکنواحت بر روی کار اعمال کنین. بهتره که سطح کار خشک باشه در صورت مرطوب بودن بهتره دو لایه پرایمر زده بشه. هرچی جذب سطح بیشتر باشه میزان مصرف پرایمر هم بیشتر میشه.

ایران رنگ عاملیت توزیع پرایمر اکریلیک، جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت یا خرید پرایمر اکریلیک با کارشناسان ایران رنگ در تماس باشین .

چسب پارس، معرفی محصولات و لیست قیمت

 پایین ترین قیمت چسب پارس را با ایران رنگ تجربه کنین! یکی دیگه از افتخارات ایران رنگ داشتن همکاری و نمایندگی شرکت شیمیائی پارس هستش، این شركت با مسئولیت محدود در سال ۱۳۴۴ تاسیس شده و چندین سال تجربه در تولید انواع چسب های صنعتی بسیار مرغوب همراه با خدمات فنی مطلوب، این شركت رو پیش رو صنعت چسب در ایران و منطقه کرده است. به این وسیله تعدادی از چسب های تولیدی این شركت كه مورد مصرف صنایع مختلف كشور بوده و به طور اعم نیز در بازارهای مختلف مصرف میشه بدون در نظر گرفتن چسب های اختصاصی به اختصار معرفی میشن. ایران رنگ سریع ترین روش خرید چسب پارس !

در ادامه با محصولات شرکت آشنا میشین.

پی یو 33 ، چسب پار2س پی یو 3339 ، پی یو 7007 ، پی یو 9009 ، صنعتی 8888 ، صنعتی 5005 ، فوری 5555 ، چوب سوپر 3000 ، اسپری بونکس و  صحافی ب 50 اشاره کرد.

محصولات چسب پارس :

1- محصولات پایه CR :

  • چسب صنعتی پارس ۸۸۸۸

چسبی هست که بر پایه حلال، همه كاره و خیلی پر قدرت براساس پلی كلروپرن (CR) كه برای چسبوندن انواع چرم های طبیعی و مصنوعی، لاستیك، اسفنج، پارچه، فلز رنگ شده و نشده، چوب و غیره استفاده میشه. در صورت نیاز به قدرت چسبندگی خوب با قیمت رقابتی می‌تونین از چسب صنعتی پارس ۷۷۷۷ استفاده کنین.
بسته بندی:
حلب 13 كیلوئی
گالن 3 كیلوئی (6 عدد در هر بسته)
قوطی 750 گرمی (12 عدد در هر بسته)
قوطی 150 گرمی (40 عدد در هر بسته)
تیوب 100 گرمی (36 عدد در هر بسته)
تیوب 50 گرمی (36 عدد در هر بسته)

  • چسب پی یو 9999

پی یو چسبی هستش که بر پایه حلال و بسیار پر قدرت بر اساس پلی کلروپرن (CR) و برای چسبوندن انواع چرم طبیعی و مصنوعی، شورو، مشمع، اسفنج، پارچه، روکش‌های پلاستیکی، انواع لاستیک و غیره تولید شده.
بسته بندی:
حلب ۱۳ كیلوئی
گالن 2.6 كیلوئی (۴ عدد در هر بسته)

  • چسب 7777

چسبی هست بسیار قوی که بر پایه حلال (CR) ساخته شده و مناسب برای انواع چرم، لاستیک، اسفنج، فوم، پارچه، رنگ و فلز نقاشی شده، چوب و غیره هستش.

بسته بندی:
حلب ۱۳ كیلوئی
گالن ۳ كیلوئی (4 عدد در هر بسته)

  • چسب صنعتی پارس ۵۰۰۵

چسب صنعتی بر پایه حلال، همه كاره و پر قدرت براساس پلی كلروپرن (CR) كه برای چسبوندن انواع چرم های طبیعی و مصنوعی، لاستیك، اسفنج، پارچه، چوب و غیره استفاده میشه. در صنعت رویه كوبی برای چسبوندن اسفنج، اگر زمان خشك شدن كوتاه تر و اسپری کردن مورد نظرتون باشه می‌تونین از چسب اسپری 3003 پارس استفاده کنین.

بسته بندی:
حلب ۱۲ كیلوئی
گالن 2.6 كیلوئی (۴ عدد در هر بسته)

2- انواع حلال ها :

  • حلال پی.یو پارس

حلالیه که برای رقیق کردن چسب‌های پایه پلی‌اوره‌تان (پی.یو) مورد استفاده قرار می‌گیره.

بسته بندی:
گالن 2.8 کیلویی (6 عدد در هر بسته بندی)

بطری 800 گرمی (12 عدد در هر بسته بندی)

 

  • حلال شستشو و تقویت کننده پارس

محلولی هست که برای شستشوی بسترهایی مانند EVA، اسفنج، لاستیک، چرم، TR و PU مورد استفاده قرار می‌گیره.
همین طور برای اتصال به بسترهایی مانند PVC، چرم و PU برای تقویت استحکام چسبندگی به کار میره.

شما مشتریان عزیز می تونین تمام این چسب ها رو از طریق سایت ایران رنگ (نمایندگی چسب پارس) سفارش بدین.

بسته بندی :
بطری 800 گرمی (20 عدد در هر بسته بندی)

  • حلال صنعتی پارس

حلالیه که برای رقیق کردن چسب‌هایی که بر پایه پلی‌کلروپرن هستش.

بسته بندی:
گالن 2.8 کیلویی (4 عدد در هر بسته بندی)
بطری 800 گرمی (8 عدد در هر بسته بندی)

  • استون پارس

استون پارس حلالیه که برای رقیق سازی PU و تمیز کردن انواع کف کفش و تمام سطوح PU ،PVC و لاستیک مناسبه.

بسته بندی:
گالن 2.8 کیلویی (6 عدد در هر بسته بندی)
بطری 800 گرمی (12 درهر بسته بندی)

3- محصولات پایه PVAc

  • چسب چوب پارس سوپر ۳۰۰۰

چسبی هست که براساس پلی وینیل استات (PVAc) بر پایه آب و بسیار پر قدرت كه مخصوص انواع كارهای نجاری بوده و برای چسبوندن چوب و روكش‌هایی از قبیل فیبر، تخته چند لایه، فرمیكا، نئوپان و غیره به كار برده میشه.

بسته بندی:

دبه پلاستیكی 21.5 كیلوئی
دبه پلاستیكی 7 كیلوئی (2 عدد در هر بسته)
دبه پلاستیكی 3.8 كیلوئی (4 عدد در هر بسته)
سطل پلاستیكی 750 گرمی (24 عدد در هر بسته)
سطل پلاستیکی 500 گرمی (24 عدد در هر بسته)

  • چسب چوب پارس ۲۰۰۲

چسبی هست بر اساس پلی وینیل استات (PVAc) بر پایه آب با قدرت چسبندگی خوب كه مخصوص انواع كارهای نجاریه و برای چسبوندن چوب و روكش‌هایی از قبیل فیبر، تخته چند لایه، فرمیكا، نئوپان و غیره به كار برده میشه.

بسته بندی:
دبه پلاستیكی 21.5 كیلوئی
دبه پلاستیكی 6.75 كیلوئی (۲ عدد در هر بسته)

  • چسب صحافی B-۵۰

چسب صحافی بر اساس پلی وینیل استات (PVAc) بر پایه آب ، با فیلم بسیار پر قدرت و نرم كه برای صحافی انواع كاغذ و مقوا به كار میره.

در صورت نیاز به چسبی با كارایی خوب و ارزونتر می تونین از چسب صحـافی پـارس “ب ۴۰۴۰” این شركت استفاده کنین.

بسته بندی:

دبه پلاستیكی 21.5 كیلوئی
سطل پلاستیکی ۹ كیلوئی
سطل پلاستیکی 3.5 كیلوئی (۴ عدد در هر بسته)

 

  • پلی وینیل استات 4040

چسبی ست بر اساس پلی وینیل استات (PVAc) با قابلیت اتصال قوی و الاستیک برای اتصال تمام انواع کاغذ.

بسته بندی: سطل پلاستیکی 21 کیلوگرمی

ایران رنگ عاملیت توزیع و نمایندگی چسب پارس، جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام لیست قیمت یا خرید انواع چسب ها با کارشناسان ایران رنگ در تماس باشین .

رنگ ترک ساندورا

 ایران رنگ عامل توزیع رنگ ترک ساندورا ، برای استعلام قیمت یا خرید رنگ ترک با کارشناسان ما تماس بگیرین.

رنگ ترک ساندورا (لایه رویه و لایه زیرین)

رنگ ترک ساندورا محصولی نوین و تلفیقی از علم و تجربه ست که قابل اجرا بر روی تمامی سطوح با جنس و شکل ها مختلف هست و تمام سطوح رنگ پذیر رو میتونه به شیوه ای متفاوت تزئین و آراسته کنه. از مزایای استفاده از این رنگ هماهنگی و تنوع فام های رنگی و هم چنین دوام و ماندگاری مطلوب فیلم رنگ به کار رفته ست که بستگی به جنس زمینه, نوع آستر و لاک داره.

هم چنین به کار گیری وسایل متداول رنگ پاشی اعم از قلمو, رولر و انواع پمپ های رنگ پاش و در عین حال سرعت بالای خشکایی فیلم رنگ به کار رفته و عدم نیاز به تجربه رنگ پاشی از دیگر نقاط قوت این محصول هستش.

 

محل اجرا:
پوشرنگ تزييني میتونه بر روي همه سطوح گچي،‌ديوار ، چوب  براي يك مدت طولاني استفاده بشه .
بهتره که قبل از رنگ ترك سطح رو با دكو پرايمر  آستر كنين.

ويژگي ها :
با استفاده از ضخامت های متفاوت وارنيش و سبك هاي مختلف اعمال وارنيش میتونین ترك خورگي های با الگوی متفاوت و بزرگ و كوچك زيبايي به وجود بیارین.
داراي سطح بي بو ،‌غير قابل اشتغال و دوست دار محيط زيست هست .

نحوه اجرا :
مطمئن بشین سطح تميز ،‌خشك ، و عاري از هرگونه رنگ هاي جامانده از قبل و يا هر ماده اي ديگر چسبناك باشه .
قبل از استفاده از ترك ،‌سطح زير اون رو با لايه دكو پرايمر كه با 20-10  درصد آب رقيق شده ، پوشونده و اجازه بدین به مدت چهار ساعت خشك بشه .
در صورت وجود ناهمواری در سطح ، با استفاده از لايه نازكی از بتونه آكريليك ساندورا اون رو صاف كنين . بعد يه لايه رنگ كه میتونه مات يا نيمه مات باشه رو به عنوان لايه اول اعمال كنين . سپس وارنیش ترك رو با توجه به الگو و طرح های مناسب بزنین . در نهايت لايه نهايي رنگ رو اجرا کنین .

زمان خشك شدن :
خشك شدن سطحي 3 ساعت / خشك شدن عمقي 24 ساعت (‌در دماي 23 درجه سانتيگراد )
ميزان مصرف : با توجه به سطح و نوع رنگ دو لايه بين         ml / m 280   تا 100 برای يه دست هستش .
ميزان پوشش 12-10 متر مربع بر ليتر.

[caption id="attachment_3491" align="aligncenter" width="500"]رنگ ترک ساندورا - خرید رنگ ترک - ایران رنگ رنگ ترک ساندورا - خرید رنگ ترک - ایران رنگ[/caption]

نوع محصول ترک
پوشرنگ  
دانسیته 1/0.3±0/05 gr/cm3
PH 8-9
درصد جامد   % 13
براقیت  
نقطه اشتعال آب پایه / غیرقابل اشتعال
رقیق کننده آب
زمان خشک شدن

در 23 درجه سانتيگراد

خشك شدن سطحي : 3 ساعت

خشک شدن کامل : 24 ساعت

پوشش( m2/lit) با توجه به هموار بودن سطح 10-12
دمای اجرا  5 الی 35
ابزار اجرا قلم مو-پیستوله
بسته بندی ظروف پلاستیکی 1-2/5-5 کیلوگرم
مدت انبارداري 1 سال در دمای 25 درجه سلسيوس

نقطه اشتعال: غیر قابل اشتعال

ذخیره سازی:
در بسته بندی باز نشده با محافظت از انجماد میتونین این محصول رو تا سه سال ذخیره سازی کنین.

هشدار:
دور از دسترس کودکان نگهداری بشه .
از تماس با چشم خودداری شود.

رنگ ترک ساندورا

 ایران رنگ عامل توزیع رنگ ترک ساندورا ، برای استعلام قیمت یا خرید رنگ ترک با کارشناسان ما تماس بگیرین.

رنگ ترک ساندورا (لایه رویه و لایه زیرین)

رنگ ترک ساندورا محصولی نوین و تلفیقی از علم و تجربه ست که قابل اجرا بر روی تمامی سطوح با جنس و شکل ها مختلف هست و تمام سطوح رنگ پذیر رو میتونه به شیوه ای متفاوت تزئین و آراسته کنه. از مزایای استفاده از این رنگ هماهنگی و تنوع فام های رنگی و هم چنین دوام و ماندگاری مطلوب فیلم رنگ به کار رفته ست که بستگی به جنس زمینه, نوع آستر و لاک داره.

هم چنین به کار گیری وسایل متداول رنگ پاشی اعم از قلمو, رولر و انواع پمپ های رنگ پاش و در عین حال سرعت بالای خشکایی فیلم رنگ به کار رفته و عدم نیاز به تجربه رنگ پاشی از دیگر نقاط قوت این محصول هستش.

 

محل اجرا:
پوشرنگ تزييني میتونه بر روي همه سطوح گچي،‌ديوار ، چوب  براي يك مدت طولاني استفاده بشه .
بهتره که قبل از رنگ ترك سطح رو با دكو پرايمر  آستر كنين.

ويژگي ها :
با استفاده از ضخامت های متفاوت وارنيش و سبك هاي مختلف اعمال وارنيش میتونین ترك خورگي های با الگوی متفاوت و بزرگ و كوچك زيبايي به وجود بیارین.
داراي سطح بي بو ،‌غير قابل اشتغال و دوست دار محيط زيست هست .

نحوه اجرا :
مطمئن بشین سطح تميز ،‌خشك ، و عاري از هرگونه رنگ هاي جامانده از قبل و يا هر ماده اي ديگر چسبناك باشه .
قبل از استفاده از ترك ،‌سطح زير اون رو با لايه دكو پرايمر كه با 20-10  درصد آب رقيق شده ، پوشونده و اجازه بدین به مدت چهار ساعت خشك بشه .
در صورت وجود ناهمواری در سطح ، با استفاده از لايه نازكی از بتونه آكريليك ساندورا اون رو صاف كنين . بعد يه لايه رنگ كه میتونه مات يا نيمه مات باشه رو به عنوان لايه اول اعمال كنين . سپس وارنیش ترك رو با توجه به الگو و طرح های مناسب بزنین . در نهايت لايه نهايي رنگ رو اجرا کنین .

زمان خشك شدن :
خشك شدن سطحي 3 ساعت / خشك شدن عمقي 24 ساعت (‌در دماي 23 درجه سانتيگراد )
ميزان مصرف : با توجه به سطح و نوع رنگ دو لايه بين         ml / m 280   تا 100 برای يه دست هستش .
ميزان پوشش 12-10 متر مربع بر ليتر.

[caption id="attachment_3491" align="aligncenter" width="500"]رنگ ترک ساندورا - خرید رنگ ترک - ایران رنگ رنگ ترک ساندورا - خرید رنگ ترک - ایران رنگ[/caption]

نوع محصول ترک
پوشرنگ  
دانسیته 1/0.3±0/05 gr/cm3
PH 8-9
درصد جامد   % 13
براقیت  
نقطه اشتعال آب پایه / غیرقابل اشتعال
رقیق کننده آب
زمان خشک شدن

در 23 درجه سانتيگراد

خشك شدن سطحي : 3 ساعت

خشک شدن کامل : 24 ساعت

پوشش( m2/lit) با توجه به هموار بودن سطح 10-12
دمای اجرا  5 الی 35
ابزار اجرا قلم مو-پیستوله
بسته بندی ظروف پلاستیکی 1-2/5-5 کیلوگرم
مدت انبارداري 1 سال در دمای 25 درجه سلسيوس

نقطه اشتعال: غیر قابل اشتعال

ذخیره سازی:
در بسته بندی باز نشده با محافظت از انجماد میتونین این محصول رو تا سه سال ذخیره سازی کنین.

هشدار:
دور از دسترس کودکان نگهداری بشه .
از تماس با چشم خودداری شود.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد