x تبلیغات
toonblog.ir

پوشرنگ نیم پلاستیک مخصوص کارنگ کد 530

 یکی از محصولات پر کاربرد شرکت صنادید پوشرنگ نیم پلاستیک مخصوص مات کارنگ کد 530 است که جزء پر استفاده ترین رنگ های داخلی ساختمان می باشد. این رنگ بر پایه آب بوده و با بهترین مواد اولیه تولید گردیده است.

یکی از مزیت های رنگ نیم پلاستیک مخصوص مات این است که در ترکیبات آن از مواد مضر و سرطان زا مانند مشتقات نفتی استفاده نشده در نتیجه مواد به کار رفته در آن به هیچ وجه برای محیط زیست و سلامت انسان خطرناک نیست.
 
موارد مصرف پوشرنگ نیم پلاستیک مخصوص کارنگ کد 530 :
شما می توانید برروی سطوح گچی، سیمانی، بتنی و سنگی (با زیرسازی مناسب) به راحتی از این رنگ استفاده کنید همچنین قابل استفاده در فضای مسکونی و اماکن پرتردد مانند مدارس، دانشگاه ها و ترمینال ها می باشد.
 
روش آماده سازی سطح و اجرای رنگ نیم پلاستیک مخصوص کارنگ کد 530 :
ابتدا باید سطوح مورد نظرتان را جهت رنگ آمیزی از هرگونه آلودگی تمیز نمائید. در صورت نیاز با استفاده از بتونه پارس مهر سطوح مورد نظر را بتونه کاری کرده، بعد از سمباده کاری گرد و غبار بوجود آمده را بصورت کامل از سطوح پاک نمائید و از سیلر زیرسازی زیرنگ محصول شرکت پارس مهر جهت اشباع نمودن استفاده کنید و سپس سطوح مورد نظر را رنگ آمیزی نمائید. برای تغییر رنگ یا فام و رسیدن به رنگ دلخواه ترجیحا از خمیر رنگهای پارس مهر استفاده کنید.
 
نکته:
اجرای رنگ نیم پلاستیک بسیار آسان است و می توانید روی یک سطح،  چند لایه رنگ را اعمال کنید، فقط باید بین اجرای هر لایه صبر کنید تا لایه قبلی کاملا خشک شود. زمان لازم برای خشک شدن کامل رنگ نیم پلاستیک مات کارنگ بسیار کمتر از رنگ روغنی است درنتیجه متناسب با ضخامت لایه رنگ و شرایط محیط، رنگ تان بین 1 تا 4 ساعت کاملا خشک می شود.
 
ویژگی های رنگ کارنگ:
پایه آب
بدون بو
سرعت خشکایی مناسب (زمان خشک شدن بسیار سریع)
بدون سرب و بدون فرمالین
فام رنگ: سفید
شرایط نگهداری از پوشرنگ نیم پلاستیک مخصوص کارنگ کد 530:
در محیط خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دمای 5+ تا 45+ درجه سانتی گراد نگهداری شود.
 
بهترین زمان مصرف تا یکسال پس از تاریخ تولید در ظرف در بسته می باشد.
 
ادوات و ابزارهایی که میتوانید پوشرنگ نیم پلاستیک مات کارنگ را اجرا کنید:
قلم مو، غلتک، اسپری، ایرلس اسپری
در بسته بندی های زیر موجود می باشد: 1.حلب (24 کیلویی) __ دبه (12 کیلویی)
 

شرکت رنگسازی صنایع شیمیایی صنادید

 شرکت رنگسازی صنایع شیمیایی صنادید در سال 1357 توسط اولین مدیران و موسسین حاج مهدی جمالیان، سعید نایب الصدریان، حمید وحیدی منش، علی اکبر ابراهیم نژاد و سید حسن تهرانی تاسیس گردید.

 
نام تجاری و برند ثبت شده محصولات تولیدی در این واحد صنعتی در بازار «پارس مهر و کارنگ» می باشد.
 
شرکت رنگسازی صنادید فعالیت تولیدی خود را تحت برند پارس مهر و کارنگ در زمینه ی تولید انواع رنگ های ساختمانی، پوشش های رنگی جهت فلزات، چوب و کاغذ در کیلومتر 13 جاده مخصوص کرج-تهران شروع نمود. شرکت صنادید با بهره جستن از تجربه افراد متخصص توانست در زمان کوتاهی مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و در زمره چند شرکت مورد اعتماد مشتریان قرار گیرد.
 
در همین راستا در سال 1383 و با توجه به حضور 40 شرکت از کشورهای انگلیس، آلمان، ایتالیا و روسیه به عنوان کشورهای پیشتاز در صنعت رنگ و رزین جهان با حضور در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی «مواد شیمیایی، رنگ، رزین و پوشش های صنعتی » افزون بر ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات شروع به گسترش بازارهای داخلی و خارجی نمود که اثرات بسیار خوبی در مسیر رو به رشد شرکت ایجاد شد.
 
در سال 1391 محل کارخانه از کیلومتر 13 جاده مخصوص به مشگین دشت کرج انتقال یافت.
 
در سال 1402 مالکیت عمده شرکت توسط خانواده خدیو که بیش از نیم قرن در صنعت رنگسازی در زمینه تولید و بازرگانی مشغول به فعالیت بوده انتقال یافت. در همین راستا راهبردی جدید در مسیر شرکت ایجاد گردید که با تجهیز دستگاه های جدید، استفاده مداوم از تجربیات، دانش فنی متخصصین و دانش آموختگان صنعت رنگ سازی در کشور آلمان در جهت همکاری بیشتر دانشگاه و صنعت گام برداشت همچنین استفاده از تکنولوژی و مواد اولیه روز دنیا به عنوان اولین گام در جهت افزایش کیفیت به عنوان کمترین وظیفه تولیدی خود و استفاده از پتانسیل های فنی ایجاد شده در این مجموعه در جهت تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا و جلب رضایت عموم مردم گردید.
 
همراهی و همدلی متخصصین کارآمد و تعامل و تبادل اطلاعات در بخش های مختلف منجر به برنامه ریزی برای بهبود مستمر در راستای ارتقای توسعه سبد محصولات تولیدی و بازرگانی و دسترسی مشتریان خود، به بروزترین نوآوری های صنعت رنگ شده است.
 
این شرکت بر آن است تا محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان را در محدوده ی وسیعی از خاک پهناور ایران عزیزمان ارائه کرده تا به عنوان یک تامین کننده قابل اعتماد در این عرصه شناخته شود.
 

چسب همه کاره سینا

 چسب همه کاره سینا 50 گرمی جزو یکی از پرکاربردترین چسب های همه‌کاره است. این مدل چسب جهت اتصال انواع مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسب سینا همه‌کاره به کاربرد سریع و آسان معروف است. این مزیت باعث می‌شود تا این محصول نسبت به سایر چسب‌ها متمایز شود.

 
حجم این محصول 50 میلی‌لیتر بوده و برای اتصال انواع قطعات چوبی، چرم، پارچه، کاغذ و مقوا و غیره استفاده میشود.
 
چسب همه کاره سینا 50 گرمی حاوی مایعی شفاف بوده و دارای بدنه پلاستیکی انعطا ف‌پذیر است. خاصیت انعطاف‌پذیری باعث می‌شود تا در اثر فشار آوردن به بدنه چسب، آسیبی به بدنه وارد نشود و مایع چسب از آن خارج نشود. از ویژگی‌های این چسب می‌توان به سرعت خشک‌شدن بالای آن اشاره کرد. این چسب می‌تواند انتخاب مناسبی برای اتصال انواع مواد و قطعات باشد.
خرید چسب همه کاره سینا 50 گرمی - ایران رنگ

رنگ اکریلیک همه کاره پارسامین پارس مهر کد 600 دبه

 رنگ اکریلیک همه کاره پارسامین پارس مهر کد 600 دبه یکی از محصولات باکیفیت کارخانه صنایع شیمیایی صنادید با سابقه ای بیش از نیم قرن در تولید رنگ های ساختمانی است. این محصول از مرغوبترین و با کیفیت ترین مواد اولیه زیر نظر مهندسان خبره شیمی ساخته شده و بر پایه رزین اکریلیک پایه آب میباشد که به عنوان لایه نهایی جهت رنگ آمیزی داخل و نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد .

 
یکی از مزیت های مهم و برتری که رنگ پارسامین پارس مهر دارد این است که واقعا در عمل، همه کاره است یعنی شرکت پارس مهر با تضمین صد در صد به شما مشتریان عزیز این محصول را پیشنهاد میکند و از این رنگ همه کاره همانطور که از اسمش پیداست در همه جا از جمله داخل ساختمان (سقف و دیوار)، خارج ساختمان، نما و  همچنین در فضا و محیط های مرطوب  که نیاز به رنگ داشته باشد با پوشانندگی خیلی عالی قابل استفاده می باشد.
 
از رنگ پارسامین کد 600 می توان بر روی سطوح گچی، سیمانی، بتونی و سنگی (با زیرسازی مناسب ) و همچنین در فضای مسکونی و اماکن پرتردد مانند مدارس، دانشگاهها و ترمینال ها استفاده کرد.
 
نکته: رنگ اکریلیک همه کاره پارسامین پارس مهر کد 600 برای فضاهای داخلی و خارجی مناسب است.
 
ویژگی های رنگ اکریلیک همه کاره پارسامین پارس مهر کد 600 دبه به شرح زیر می باشد:
 
بر پایه ی آب است.
بدون بو و دوستدار محیط زیست می باشد.
چسبندگی بسیار مناسبی دارد.
سرعت خشک شدن بالایی دارد.
پوشش بالا
اجرای آسان و سریع
عاری از هرگونه سرب و خشک کننده های مضر می باشد.
برای اجرای رنگ آکریلیک پارسامین پارس مهر باید سطح مورد نظرتان را به روش زیر آماده سازی کنید:
 
سطوح مورد نظرتان را از هرگونه آلودگی پاک کنید، در صورت نیاز با استفاده از بتونه پارس مهر سطح را بتونه کاری کرده و بعد از سمباده کاری، گرد و غبار به وجود آمده را به صورت کامل از سطوح پاک نمایید و از سیلر زیرسازی زیرنگ محصول شرکت پارس مهر جهت اشباع نمودن استفاده کنید و سپس شروع به رنگ آمیزی کنید، برای تغییر رنگ (فام) و رسیدن به رنگ دلخواه ترجیحا از مادر رنگ های پارس مهر استفاده کنید.
 
روش اجرای رنگ اکریلیک پارسامین بصورت زیر است:
 
پس از باز شدن درب فلزی حاوی رنگ اکریلیکی پایه آب کد 600 ، آن را کاملا هم زده و به مقدار مورد نیاز آب اضافه کرده و دوباره هم بزنید، سپس شروع به رنگ آمیزی کنید. توجه داشته باشید که می توانید از ابزارهایی مانند قلم مو، غلتک و همچنین اسپری برای اجرا استفاده کنید.
رنگ اکریلیک همه کاره پارسامین پارس مهر کد 600 دبه - فروشگاه ایران رنگ
 
شرایط نگهداری رنگ اکریلیک همه کاره پارسامین پارس مهر کد 600 دبه :
 
در محیطی خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دمای 5+ تا 45+ درجه سانتیگراد نگهداری شود. بهترین زمان مصرف تا یکسال پس از تاریخ تولید در ظروف در بسته می باشد.

پوشرنگ نیم پلاستیک سوپر پارس مهر کد 510 دبه

 پوشرنگ نیم پلاستیک سوپر پارس مهر کد 510 دبه یکی از محصولات باکیفیت کارخانه صنایع شیمیایی صنادید با سابقه ای بیش از نیم قرن در تولید رنگ های ساختمانی است. این محصول از مرغوبترین و با کیفیت ترین مواد اولیه زیر نظر مهندسان خبره شیمی ساخته شده و بر پایه آب در فام رنگی سفید میباشد.

 
رنگ نیم پلاستیک مات سوپر پارس مهر کد 510 باتوجه به اینکه پوشش بسیار خوبی دارد، قابل استفاده برروی سطوح گچی، سیمانی، بتنی و سنگی (با زیرسازی مناسب) و همچنین قابل استفاده در فضای مسکونی و اماکن پر تردد مانند مدارس، دانشگاه ها و ترمینال ها می باشد.
 
ویژگی های پوشرنگ نیم پلاستیک مات پارس مهر به شرح زیر می باشد:
 
این رنگ بر پایه آب می باشد.
بدون بو و دوستدار محیط زیست می باشد.
سرعت خشکایی مناسبی دارد.
بدون سرب و بدون فرمالین است.
پوشش بسیار مناسبی دارد.
مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد.
براحتی قابل اجرا می باشد.
فام: سفید.
نکات ایمنی:
در صورت تماس با چشم، به مدت ١۵ دقیقه با آب سرد شستشو شود. در صورت لزوم به پزشک مراجعه شود. در صورت بلعیده شدن از استفراغ کردن جلوگیری شود و به پزشک مراجعه نمائید.
 
روش آماده سازی سطح و اجرای پوشرنگ نیم پلاستیک سوپر پارس مهر کد 510 دبه به این صورت می باشد که:
 
سطح مورد نطرتان را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار تمیز نمایید، در صورت نیاز با استفاده از بتونه پارس مهر سطح مورد نظر را بتونه کاری کرده، بعد از سمباده زدن گرد و غبار بوجود آمده را بصورت کامل از سطح پاک نمایید و از سیلر زیر سازی زیرنگ یکی از محصولات شرکت پارس مهر جهت اشباع نمودن استفاده کنید. شما براحتی می توانید با ابزار های مختلف از جمله قلم مو، غلتک، اسپری و ایرلس اسپری رنگ نیم پلاستیک پارس مهر را اجرا کنید.
پوشرنگ نیم پلاستیک سوپر پارس مهر کد 510 دبه - ایران رنگ
نکته کاربردی: اجرای رنگ نیم پلاستیک بسیار آسان است و می توانید روی یک سطح،  چند لایه رنگ را اعمال کنید، فقط باید بین اجرای هر لایه صبر کنید تا لایه قبلی کاملا خشک شود. زمان لازم برای خشک شدن کامل رنگ نیم پلاستیک مات پارس مهر بسیار کمتر از رنگ روغنی است درنتیجه متناسب با ضخامت لایه رنگ و شرایط محیط، رنگ تان بین 1 تا 4 ساعت کاملا خشک می شود.
 
شما مشتریان عزیز می توانید تمام محصولات پارس مهر را با کمترین قیمت موجود در بازار و با تضمین کیفیت کالا به ایران رنگ سفارش دهید تا ما در سریعترین زمان ممکن بدستتان برسانیم.
 

پوشرنگ نیم پلاستیک مات پلاس پارس مهر کد 520 دبه

 پوشرنگ نیم پلاستیک مات پلاس پارس مهر کد 520 دبه یکی از محصولات باکیفیت کارخانه صنایع شیمیایی صنادید با سابقه ای بیش از نیم قرن در تولید رنگ های ساختمانی است. این محصول از مرغوبترین و با کیفیت ترین مواد اولیه زیر نظر مهندسان خبره شیمی ساخته شده و بر پایه آب در فام رنگی سفید میباشد.

 
رنگ نیم پلاستیک مات پلاس پارس مهر کد 520 باتوجه به اینکه پوشش بسیار خوبی دارد، قابل استفاده برروی سطوح گچی، سیمانی، بتنی و سنگی (با زیرسازی مناسب) و همچنین قابل استفاده در فضای مسکونی و اماکن پر تردد مانند مدارس، دانشگاه ها و ترمینال ها می باشد.
 
ویژگی های پوشرنگ نیم پلاستیک مات پلاس پارس مهر به شرح زیر می باشد:
 
این رنگ بر پایه آب می باشد.
بدون بو و دوستدار محیط زیست می باشد.
سرعت خشکایی مناسبی دارد.
بدون سرب و بدون فرمالین است.
پوشش بسیار مناسبی دارد.
مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد.
براحتی قابل اجرا می باشد.
فام: سفید.
نکات ایمنی:
در صورت تماس با چشم، به مدت ١۵ دقیقه با آب سرد شستشو شود. در صورت لزوم به پزشک مراجعه شود. در صورت بلعیده شدن از استفراغ کردن جلوگیری شود و به پزشک مراجعه نمائید.
 
روش آماده سازی سطح و اجرای پوشرنگ نیم پلاستیک مات پلاس پارس مهر کد 520 دبه به این صورت می باشد که:
 
سطح مورد نطرتان را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار تمیز نمایید، در صورت نیاز با استفاده از بتونه پارس مهر سطح مورد نظر را بتونه کاری کرده، بعد از سمباده زدن گرد و غبار بوجود آمده را بصورت کامل از سطح پاک نمایید و از سیلر زیر سازی زیرنگ یکی از محصولات شرکت پارس مهر جهت اشباع نمودن استفاده کنید. شما براحتی می توانید با ابزار های مختلف از جمله قلم مو، غلتک، اسپری و ایرلس اسپری رنگ نیم پلاستیک پارس مهر را اجرا کنید.
 
پوشرنگ نیم پلاستیک مات پلاس پارس مهر کد 520 دبه - ایران رنگ 
نکته کاربردی: اجرای رنگ نیم پلاستیک بسیار آسان است و می توانید روی یک سطح،  چند لایه رنگ را اعمال کنید، فقط باید بین اجرای هر لایه صبر کنید تا لایه قبلی کاملا خشک شود. زمان لازم برای خشک شدن کامل رنگ نیم پلاستیک مات پارس مهر بسیار کمتر از رنگ روغنی است درنتیجه متناسب با ضخامت لایه رنگ و شرایط محیط، رنگ تان بین 1 تا 4 ساعت کاملا خشک می شود.
 
شما مشتریان عزیز می توانید تمام محصولات پارس مهر را با کمترین قیمت موجود در بازار و با تضمین کیفیت کالا به ایران رنگ سفارش دهید تا ما در سریعترین زمان ممکن بدستتان برسانیم.
 

لیست قیمت قلم پریاب و آذین

 لیست قیمت قلم پریاب و آذین – بازرگانی خدیو نماینده رسمی و عاملیت توزیع قلم پریاب و آذین

مقلاویز یا مقلویز، قلم رنگ مخصوص رنگهای پلاستیکی میباشد. این قلمو به دلیل اندازه بزرگ و الیاف بیشتر، برای اجرای رنگهای پایه آب روی سطح های بزرگ مناسب هستند. قلم پریاب در سایزهای 5*15، 4*14 و 3*12 موجود هستند.

قلم رنگ
قلمو یکی از ابزارهای پرکاربرد برای رنگ آمیزی سطوح محسوب می‌شود هر چند بخش عمده‌ای از رنگ آمیزی دیوارها و سقف با غلطک رنگ یا پیستوله قابل اجرا میباشد اما بدون قلمو ، رنگ آمیزی کامل نخواهد شد. برای کارهای ظریف و با دقت و نقاشی گوشه‌ و کنارها و جاهایی که به دقت بیشتری نیازدارند هیچ وسیله‌ای جای قلمو را نمیگیرد.

قلم موها از نظر سایز و جنس الیاف با هم متفاوت هستند. انتخاب قلموی مناسب به نوع رنگ و سطحی که قرار است رنگ شود بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک قلمو عرض و طول موهای آن است. جنس الیاف و رشته‌های قلمو کیفیت آن را مشخص می‌کند. کیفیت قلمو بر روی نتیجه کار تاثیر دارد اگر قلمو کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است در حین انجام کار از قلم جدا شده و به سطح رنگ شده بچسبد و نتیجه کار خوب نشود.

انواع قلم مو بر اساس جنس الیاف
قلمو الیاف طبیعی: این نوع قلم موها از موی حیوانات تولید میشوند و برای رنگ آمیزی با رنگ‌های روغنی، پلی یورتان و به طور کلی هر نوع محصول پایه روغنی دیگر مناسب هستند. نوک این نوع قلم موها ریش ریش است که باعث میشود رنگ بیشتری به قلمو جذب شود و هنگام رنگ آمیزی رنگ به طور یکنواخت به روی دیوار کشیده شود.
قلمو ترکیبی نایلون – پلی استر : این نوع قلموها از الیاف مصنوعی درست میشوند. قلموهای ترکیبی برای رنگ آمیزی با رنگ‌های لاتکس یا آکریلیک پایه آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. قلموهای ترکیبی معمولا مقاومت و پایداری طولانی دارند و به سادگی تمیز شده و کار کردن با آن‌ها نیز آسان است.
قلمو پلی استر: این نوع قلم‌ها برای رنگ آمیزی با رنگ‌های لاتکس بهترین انتخاب هستند. قلموهای پلی استر به هر جهتی به راحتی کشیده می‌شوند و رنگ را به طور یکسان به روی سطح پخش می‌کنند.
قلمو فومی: این نوع قلمو بیشتر برای پخش کردن چسب و یا انواع جلا دهنده های چوب استفاده میشود، به خاطر اینکه کیفیت کاقی برای پخش کردن یکدست رنگ را ندارند برای رنگ آمیزی مناسب نیستند.
انواع قلم مو بر اساس سایز
انتخاب سایز درست قلم برای رنگ آمیزی می‌تواند به روی کیفیت کار تاثیرگذار باشد.

قلم سایز 2 الی 5 سانتیمتر: این قلم‌ها بسیار کوچک هستند و برای رنگ آمیزی جاهای باریک استفاده می‌شوند. قلم‌های کوچک برای رنگ آمیزی وسایل چوبی خانگی، میزها و یا پایه صندلی‌های چوبی نیز مناسب هستند.
قلم سایز 7.5 سانتیمتر: برای رنگ آمیزی سطوحی مانند درب و کابینت از قلم موهای متوسط در سایز 7 الی 8 سانتیمتری استفاده می‌شود.
قلم 10 سانتیمتری: قلموهای بزرگ برای رنگ آمیزی سطوح بزرگ و صاف استفاده میشوند.
انواع قلم مو بر اساس شکل
قلم سطح صاف: برای سطوح مستقیم و جاهایی که تداخلی با سطوح و طرح و رنگ‌ها دیگر ندارند استفاده میشوند.
قلم زاویه دار: برای گوشه‌ها و زوایا و رنگ کردن جاهایی مثل گوشه‌های دیوار از آن‌ها استفاده میشود.
قلم سر خم: این قلم ها که دسته بلندی دارند برای جاهایی که دسترسی به آن‌ها سخت است مناسب میباشند.
قلم‌ دسته کوتاه: برای فضا‌های بسته و تنگ استفاده میشوند.
تمیز کردن قلمو
در ابتدا تا جایی که امکان دارد رنگ اضافی را از قلم جدا کنید
باید قلم را در حلال مناسب شست تا رنگ روی قلم ار بین برود. بسته به رنگ باید از حلال مناسب استفاده کنید، از آب میتوان برای رنگ بر پایه آب و از حلال های معدنی برای رنگ های روغنی استفاده کرد.
قلم را با استفاده از آب و صابون شسته تا حلال از آن خارج شود و بعد با دستمال تمیز قلم را پاک کنید.
در نهایت با تکان هایی آب اضافی را از قلم مو خارج کنید، قلم مو را طوری قرار دهید تا قلمو هنگام خشک شدن تغییر شکل ندهد.

لیست قیمت رنگ سما و مبین

 واحد تولیدی سما مبین در سال 1374 توسط آقایان عبدالرضا پیرزاد ، اسماعیل محمودی و حمید رضا پیرزاد در منطقه شهریار تاسیس گردید. این واحد از بدو تاسیس با توجه یه نیاز و تقاضای بازار داخلی اقدام به تولید محصول نمود. در راستای بهبود مستمر تولیدات واحد کنترل کیفیت بر تمام مراحل تولید و بسته بندی نظارت دایم دارد

این واحد تولبدی در سال 1390 مفتخر به دریافت نشان استاتدارد ملی ایران گردید . این مهم نشانه کیفیت و مرغوبیت محصولات تولیدی می باشد

این واحد همگام با افزایش تولید نسبت به توسعه فیزیکی کارگاه اقدام نمود، لذا در این راستا در شهرک صنعتی زاویه در زمینی به مساحت 3000 متر اقدام به ایجاد خط تولید جدید نمود هم اکنون این واحد تولیدی انواع رزینهای آلکیدی و رنگهای ساختمانی و صنعتی را برای صادرات و مصرف داخلی تولید می نماید .

محصولات سما و مبین :

لیست قیمت غلطک دکور

 غلطک ها ازنظر قطر هم به 4 سایز مختلف تقسیم می شوند که هر چه قطر بیشتری داشته باشند مساحت بیشتری را رنگ می زنند و هر چه قطر کم باشد قدرت مانور غلتک بیشتر است و می توان نقاط باریک و خارج از دسترس مانند پشت شوفاژ را رنگ آمیزی نمود. معمولا برای رنگ کردن دیوار از غلطک های مختلفی می توان استفاده کرد اما چند نوع غلطک وجود دارد که کار با آن راحت بوده و برای رنگ پلاستیک مناسب می باشد نقاشان ماهر بنا به تجربه و کارایی غلطک ها از دو نوع غلطک برای رنگ آمیزی پلاسیتک استفاده می کند:

غلطک 20 سانتی متر با قطر کم
غلطک 20 سانتی متر با قطر متوسط

جنس پرزهای غلطک هم باید از نوع بافته شده مانند فرش باشد و هرچه تراکم و میزان بلندی الیاف به کار برده شده بیشترباشد کیفیت کار یکنواخت تر می شود.سعی کنید از غلطک های با جنس ابر یا اسفنج استفاده نکنید چون این غلطک ها اساسا برای کار تزئینی و دکوراتیو و پتینه ساخته شده است و مناسب برای رنگ آمیزی پلاستیک نمی باشد.

سینی غلطک باید به اندازه ی خود غلطک باشد و معمولا سایز بزرگ آن کارایی بیشتری دارد در ضمن در مواقعی برای دقایقی دست از کار کشیده اید حتما غلطک را داخل سینی رنگ بگذارید و روی آن روکشی بکشید چون رنگ های حلال آب به خصوص رنگ پلاستیک زود خشک می شوند و غلطک کارایی خود را از دست می دهد.

نحوه ی شست و شو
نحوه ی شست و شوی غلطک های آغشته به رنگ پلاستیک به راحتی صورت می گیرد اما غلطک های آغشته به رنگ آکریلیک بر خلاف رنگ های دیگر باید با دقت صورت گیرد حتی بعد از این که غلطک مورد نظر عاری از هر گونه رنگ شد به علت وجود مواد موجود در رنگ آکریلیک ،غلطک باز شروع به سفت شدن می کند و برای حل این مسئله باید بعد از شست و شوی کامل غلطک آن را سریع بچرخانیم یا روی دیوار بکشیم تا آب غلطک کامل ریخته شود ، سپس بگذارید غلطک خشک شده تا آماده ی استفاده برای روز بعد شود.

مزایای نقاشی ساختمان با غلطک:
استفاده از غلطک ها در نقاشی ساختمان کار رو خیلی آسان کرده اند.
سرعت انجام نقاشی ساختمان را بسیار افزایش می دهد
کیفیت کار را بسیار افزایش داده و در نهایت سطحی یکنواخت و یک پارچه ای به ما تحویل می دهد

لیست قیمت غلطک دکور . شرکت پخش خدیو نماینده رسمی و عامل توزیع محصولات دکور

لیست قیمت محصولات رزین گل

 کارخانه صنایع شیمیایی رزین گل (رزینول) حدود نیم قرن پیش توسط آقای مهندس محمد راشد مرندی تاسیس گردید. این واحد از زمان تاسیس با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت محصولات خویش کرده است. در راستای داشتن محصولاتی باکیفیت ،اقدامات متنوعی به صورت پیوسته در این مجموعه درحال انجام میباشد، از جمله این اقدامات داشتن آزمایشگاهی مجهز همراه با کارشناسان ماهر ومتخصص میباشد.

ساخت انواع روغن های الیف با بهترین مواد اولیه ،ساخت انواع رنگ های ساختمانی اعم از رنگ های پلاستیک،نیم پلاستیک،اکریلیک ونمای سیلیکونی و هم چنین ایزوروف، ایزوگام (ساده وفویل دار ) چسب سیلیکات ،شاپان وروغن موزاییک از جمله محصولات این مجموعه میباشد. این مجموعه با داشتن کادری زبده و متخصص و با متکی بودن به سابقه درخشان تولید در نیم قرن پیشین نهایت همت و اهتمام خودرا به منظور کسب رضایت مشتری و ارائه محصولات کیفیت بالا می کند.

لیست قیمت محصولات رزین گل  –  بازرگانی خدیو عاملیت توزیع و نمایندگی رزین گل

 

روغن قالب موزاییک سازی
روغن موزاییک رزین‌گل از بهترین مواد اولیه تهیه شده و جهت کم کردن چسبندگی قالب‌های موزاییک سازی و برای سهولتِ جدا شدن این قالب­‌ها از موزاییک یا سازه‌­های سیمانیِ قالبگیری شده، استفاده می­گردد.
روغن الیف مخصوص بتونه
روغن اليف ­های زير كار مخصوص رزین­گل از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می­شود. به طور کلی برای آنکه مواد پوششی اعم از رنگ روغنی و یا سایر رنگهای ساختمانی به خورد گچ رود، سطح را ابتدا باید با روغن الیف اشباع کرد. روغن الیف به منظور اشباع نمودن سطح چوب، قبل از رنگ آمیزی نیز استفاده می­گردد. چنانچه زیرکار با روغن فوق الذکر پوشانده نشود ذات پوشش سست و قابل ریزش می­شود. بعد از اعمال روغن الیف، ذرات سست (عموماً گچی) پایدار شده و به هم می­چسبند. خلل و فرج سطح نیز با اِعمال روغن الیف، پر شده و سطحی یکنواخت و مناسب جهت رنگ آمیزی به وجود می­آید. پر شدن ناهمواری­ها و خلل و فرج سطح، زمینه­ی مصرفِ کمتر پوشش بعدی را نیز فراهم می­کند.

روغن الیف بتونه طلایی

روغن اليف ­های زير كار طلایی رزین‌گل از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می­شود. به طور کلی برای آنکه مواد پوششی اعم از رنگ روغنی و یا سایر رنگ‌های ساختمانی به خورد گچ رود، سطح را ابتدا باید با روغن الیف اشباع کرد. روغن الیف به منظور اشباع نمودن سطح چوب، قبل از رنگ آمیزی نیز استفاده می­گردد. چنانچه زیرکار با روغن فوق الذکر پوشانده نشود ذات پوشش سست و قابل ریزش می­شود. بعد از اعمال روغن الیف، ذرات سست (عموماً گچی) پایدار شده و به هم می­چسبند. خلل و فرج سطح نیز با اِعمال روغن الیف، پر شده و سطحی یکنواخت و مناسب جهت رنگ آمیزی به وجود می‌­آید. پر شدن ناهمواری‌­ها و خلل و فرج سطح، زمینه­ی مصرفِ کمتر پوشش بعدی را نیز فراهم می­کند

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد