x تبلیغات
toonblog.ir

چسب چوب

خرید رنگ صنعتی از ایران رنگ
رنگ صنعتی بر پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمید طراحی و فرموله، و دارای تاییدیه از پژوهشگاه صنعت‌نفت می‌باشد.
 
به گزارش ایسنا، بنابراعلام ایران رنگ، رنگ صنعتی آستر به عنوان لایه اولیه برروی سطوح‌فلزی بکاررفته و آن را در مقابل خوردگی به خوبی محافظت می‌نماید.
 
رنگ‌ صنعتی آستر اپوکسی پلی آمید غنی از روی (زینک ریچ)
 
این آستر از طریق مکانیسم حفاظت کاتدی از خوردگی سطوح فولادی جلوگیری می‌نماید. و لذا این امر به دلیل وجود درصد بالای پودر روی در فرمولاسیون آن می‌باشد. از این‌آستر در پوشش سازه‌های فلزی، لوله‌ها، سطوح خارجی مخازن، نیروگاه‌ها، تاسیسات مربوط به فرآیندهای‌شیمیایی و غیره استفاده می‌شود. یک لایه پوشش ۶۰ میکرونی از آن، حفاظت مناسبی در برابر خوردگی ایجاد کرده است. وهمچنین می‌توان آن را با پوشش میانی اپوکسی و یا هر سیستم مناسب و سازگار دیگر پوشش داد.برای مشاوره و خرید رنگ صنعتی با کارشناسان ایران رنگ تماس بگیرید.
 
رنگ‌ صنعتی آستر اپوکسی پلی آمید زینک فسفات
 
این محصول بر پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمید فرموله شده  است. این آستر را بعنوان پوشش ابتدایی برروی سطوحی که نیازبه محافظت دربرابر خوردگی و شرایط جوی و رطوبت دارند استفاده‌می‌کنند. رنگ صنعتی خواصی از قبیل چسبندگی عالی، سختی بالا و دوام طولانی مدت را دارا می‌باشد. وهمچنین می‌توان به قابلیت محافظت سطوح دربرابر خوردگی حتی در هنگام آسیب دیدگی و خراش خوردگی فیلم رنگ اشاره نمود. از این محصول جهت محافظت از خوردگی سازه‌هایی که فاصله زمانی نصب تا پوشش‌دهی در آنها طولانی می‌باشد استفاده می‌گردد. این آستر با دامنه وسیعی از سیستم‌های پوشش رویه و میانی می‌تواند بکار رود. به همین‌خاطر پوشش دادن سطوح‌فولادی، آهنی که در صنایع‌شیمیایی، نفت، نیروگاه‌ها، سازه‌های‌فلزی، مخازن‌ذخیره وتاسیسات داخل و خارج‌ساختمان بکار میرود.
 
 
 
رنگ‌ صنعتی آستر اپوکسی پلی آمید زینک کرومات
 
رنگ‌صنعتی بر پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمیدی و رنگدانه ضدخوردگی زینک کرومات فرموله شده است. این رنگ‌صنعتی پلی آمید رامی‌توان مستقیماً به عنوان آستر ضدخوردگی برروی فلزات آماده ‌سازی شده است. و یا همچنین رنگ‌صنعتی بعنوان یک پوشش نازک بین لایه‌ای برروی آستر غنی از روی استفاده نمود. رنگ‌صنعتی چسبندگی، سختی، مقاومت شیمیایی، مقاومت آبی و محیطی خوبی را دارا می‌باشد. وبرای محافظت سازه‌های‌فلزی قبل از نصب و برروی وسایلی که به شرایط و موقعیتهای خوردگی‌حساس می‌باشند، مورد استفاده قرارمی‌گیرد. همچنین برروی گستره وسیعی‌از آلیاژهای سبک و برای محافظت از سطوح فلزی مانند سازه‌های‌فلزی، خطوط لوله، مخازن، پلها کاربرد دارد.
 
ضخامت ۶۰ میکرون از آستر پلی آمید رنگ صنعتی می‌تواند بتنهایی ۵۰۰ ساعت در برابر تست سالت اسپری از خود مقاومت نشان دهد. همچنین سیستم سه لایه این رنگ پلی آمید دارای تاییدیه از پژوهشگاه صنعت نفت با ۷۲۰ ساعت سالت اسپری می‌باشد.
 
رنگ‌ صنعتی آستر اتیل سیلیکات غنی از روی (زینک ریچ)
 
این رنگ صنعتی بر پایه رزین اتیل سیلیکات فرموله شده است. به دوصورت دوجزئی و سه‌جزئی‌(بسته به سفارش مشتری) قابل ارائه بوده و دارای تاییدیه از پژوهشگاه صنعت نفت می‌باشد. این پوشش، از خوردگی سطوح خارجی مخازن، ساختارهای فولادی پلها، پتروشیمی‌ها، ‌پالایشگاه‌ها، مخازن نگهداری سوخت محافظت میکند. وهمچنین تانکرهای محتوی حلال و موادشیمیایی، بدنه وسایل تأسیسات دریایی و سکوهای خارج از آب جلوگیری می‌کند. یک لایه با ضخامت فیلم ۷۵ میکرون می‌تواند برای حفاظت سطوح در برابر تغییرات آب‌وهوایی کاربرد داشته باشد. و درمواردی که سطوح دارای خلل و فرج زیادی باشد، این ضخامت تا حدود ۱۲۵ میکرون افزایش می‌یابد. و نیزمی‌تواند بدون پوشش، رویه رنگ صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. تنها با یک لایه پوشش اتیل سیلیکات می‌توان سطح را دربرابر تغییرات آب‌وهوایی،اشعه ماوراءبنفش، آب‌ونمک‌های خنثی‌و محصولات نفت‌خام والکل‌ها محافظت‌نمود.
 
رنگ‌ صنعتی آستر اکسید آهن اپوکسی پلی آمید اخرایی
 
رنگ صنعتی آستر اکسید آهن اپوکسی پلی آمید اخرایی بر اساس رزین اپوکسی وسخت‌کننده پلی آمیدی طراحی شده است. این محصول دارای مقاومت شیمیایی و ضد خوردگی بالایی می‌باشد. با توجه به وجود رنگدانه ضدخوردگی اکسیدآهن مقاومت مناسبی تحت شرایط غوطه‌وری جزئی و کامل در آب خود نشان می‌دهد. این محصول ‌همچنین مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. همینطور قابلیت سخت‌شدن کامل و رهاسازی تمام حلال‌ها و عدم‌مهاجــرت رنگدانه به فاز آب از دیگــر خـــواص این پوشـش می‌باشد. ازاین رنگ صنعتی می‌توان درمحافظت سطوح‌داخلی وخارجی تانک‌های‌آب، لوله‌ها،‌اتصالات انتقال‌آب و سازه‌های فلزی که درمعرض شرایط خورنده قرارمی‌گیرند، استفاده نمود.
 
رنگ‌ صنعتی آستر واش پرایمر
 
این محصول‌دوجزئی، بعنوان ﯾﮏ ﭘﻮﺷﺶ‌واﺳﻂ ﺑﻪ‌ﻣﻨﻈﻮر ﺑﻬﺒﻮدﭼﺴﺒﻨﺪﮔﯽ ﺑﺮ‌روی ﺳﻄﻮح ﻓﻠﺰی ﻏﯿﺮ‌آﻫﻨﯽ ﺗﻤﯿﺰ‌وﺑﺪون‌ﭘﻮﺷﺶ ﻣﺎﻧﻨﺪ آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮم، روی و ﺳﻄﻮح ﮔﺎﻟﻮاﻧﯿﺰه اﺳﺘﻔﺎده میشود. از اﯾﻦ آﺳﺘﺮی ﺑﺮ روی ﺳﻄﻮح آﻫﻨﯽ ﺗﻤﯿﺰ ﻧﯿﺰ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ‌ﮔﺮدد. اﯾﻦ رنگ صنعتی ﭘﺲ از اﻋﻤﺎل ﺳﺮﯾﻌﺎ ﺧﺸﮏ ﺷﺪه و ﻻﯾﻪ‌ای ﺳﺨﺖ و ﭼﺴﺒﻨﺪه ﺑﻪ زﯾﺮمیاﯾﺪ،ﺑﺎ ﻇﺎﻫﺮی ﯾﮑﻨﻮاﺧﺖ اﯾﺠﺎد ﻣﯽ‌ﻧﻤﺎﯾﺪ. اﯾﻦ رنگ صنعتی ﺑﺗﻨﻬﺎﯾﯽ دارای ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﺟﻮی ﻣﻨﺎﺳﺐ‌ﻧﺒﻮده و درﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده درﻣﻌﺮض ﺷﺮاﯾﻂ ﺟﻮی ﺑﺎ روﯾﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﭘﻮﺷﺶ داده ﺷﻮد. اﻋﻤﺎل آﺳﺘﺮی واش ﭘﺮاﯾﻤﺮ در ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻫﺎی ﺑﯿﺸﺘﺮ از ۱۰ ﻣﯿﮑﺮون ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻧﻤﯽ ﮔﺮدد.
 
چرا ایران رنگ ؟
 
 
 
فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ استخری، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، رنگ فرازپیشه، رنگ هادی، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان، چسب کاشی، جلاسنج، چسب چوب و بتونه کناف و … فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت‌ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید ضد زنگ و حذف واسطه‌ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسیس گردیده است.

خرید رنگ ترافیکی

 فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ […]

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، فرازپیشه، رنگ هادی ، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان ، آرکو، جلاسنج ، چسب ۱۲۳ و بتونه کناف، خرید رنگ ترافیکی  . . . فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان ، راحت ترین راه برای خرید ضد زنگ ، خرید شاپان ، چسب بتن آب بندی ، رنگ مولتی کالر و حذف واسطه ها  در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تاسیس گردیده است که به یاری حق خدمت رسان هرچه بهتر مشتریان گرامی باشیم.

این مجموعه با بیش از چند دهه تجربه با تیمی متشکل از متخصصین جوان در زمینه پخش رنگ گام های موثری برداشته و توانسته با حذف واسطه ها محصولات خود را با نازلترین قیمت به دست مشتریان گرامی برساند. امید است خدمتگزار خوبی برای شما عزیزان باشیم.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ایران رنگ :

  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه ی رفت و آمد و سوخت
  • جلوگیری از ایجاد ترافیک و شلوغی در شهر و کاهش آلودگی هوا
  • خرید ازفروشگاه اینترنتی ایران رنگ بدون محدودیت در انتخاب برند
  • امکان مقایسه محصولات از لحاظ قیمت و کیفیت
  • اطلاع سریع و آسان از تخفیف های متنوع و شگفت انگیز در مناسبت های مختلف
  • ارسال سفارشات به سراسر ایران
  • بروزترین لیست قیمت ها
  • در دسترس ترین فروشگاه رنگ ایران …

جهت کسب اطلاعات بیشتر به www.iran-rang.ir مراجعه کنید یا با شماره ی ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۴۷ تماس بگیرید.

چسب شمال

  

خرید عمده چسب شمال از ایران رنگ

خرید عمده چسب شمال از ایران رنگ

چسب شمال از سال ۱۳۶۱ یکی از شناخته‌ شده‌ترین تولید کننده‌های رزین، چسب و محصولات شیمیایی در کشور است. شرکت صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال (سهامی خاص) در سال ۱۳۶۱ تأسیس و شروع به‌کار نموده است. با برنامه‌ریزی اصولی و صحیح این شرکت توانست ظرف مدت کوتاهی به یک تولید کننده چسب و رزین باکیفیتی قابل رقابت با تولید کنندگان خارجی تبدیل گردد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران رنگ، با تولید چسب‌های بر پایه دیسپرسیون پلی وینیل استات مانند چسب چوب استاندارد، صحافی، بسته‌بندی فعالیت شرکت شروع و به ترتیب در سال ۱۳۶۵ تولید چسب‌های حرارتی و سپس از سال ۱۳۷۱ تولید رزین‌های‌ امولسیون پلی وینیل استات به مجموعه محصولات این شرکت اضافه گردید.
به اتکای دانش و تجربه چندین ساله و در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز و کارشناسان مجرب آمادگی دارد چسب‌های اختصاصی صنایع را نیز بر اساس سفارش، تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

محصولات چسب شمال

چسب حرارتی : چسب‌های حرارتی به دلیل سرعت خشک شدن بسیار بالا، نداشتن هیچگونه حلال و دارا بودن قدرت چسبندگی فوق العاده زیاد مصرف روز افزونی یافته است. به علت سرعت فوق العاده زیاد ماشین آلات مدرن صحافی در صنعت چاپ و همچنین صنایع بسته‌ بندی چسب حرارتی جایگزین دیگری ندارد.
شماملت : صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال مفتخر است که از نظر تولید انواع مختلف چسب و واکس حرارتی با نام تجاری شماملت در ایران منحصر به فرد می‌باشد و امیدوار است در پرتو همکاری متقابل با متخصصان صنایع گوناگون، کلیه محصولات مورد نیاز صنایع را در زمینه چسب و واکس حرارتی در داخل کشورمان تولید و عرضه نماید.
چسب حرارتی تفنگی : در قطرهای ۷ و ۱۱‌ میلی‌متر در طول‌های ۲۰ و ۲۷ سانتی‌متر و بر حسب سفارش مشتریان در اندازه‌های متفاوت تولید می‌کنیم.
چسب حرارتی کیسه‌ای یا بالشتی : چسب‌های حرارتی در بسته‌بندی کیسه‌ای ۲۰ کیلویی و چسب‌های همیشه زنده را در بسته‌بندی بالشتی و با وزن‌های متفاوت تولید و عرضه می‌کنیم که در صنایع مختلف مورد مصرف دارد.
رزین : واحد رزین‌های امولسیونی پلی وینیل استات از سال ۱۳۷۱ با استفاده از مدرنترین تکنولوژی و در اختیار داشتن آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز، آغاز به‌ کار کرد و در مدت کوتاهی جایگاه ویژه‌ای را در بین تولید کنندگان آن به خود اختصاص داد.

رزین‌های هموپلیمر:  مناسب برای صنایع چوب، چرم، کاغذ، نساجی، مقوا یا کارتن سازی، چاپ و صحافی، جعبه‌سازی و دخانیات
رزین‌های کوپلیمر : مناسب برای صنایع رنگ سازی، روکش‌های داخلی و خارجی، رنگ ساختمانی و نماسازی
چسب سرد : چسب‌های پرقدرت که به آن چسب سفید هم گفته می‌شود و با نام تجاری شماتک برای مصارف گوناگون مانند صنایع چوبی، صحافی، کارتن سازی، جعبه چسبانی، بسته بندی و دخانیات تولید می‌گردد.اولین چسب چوب با استاندارد ملی و با کیفیت برتر در کشور
چسب سفید شمال : چسب سفید شماتک در اندازه‌های متفاوت مانند ۵۰،۶۰،۷۵،۲۲۵ گرمی موجود می‌باشد که برای مصارف خانگی، اداری، مدارس، نجاری و کارهای دستی مناسب است.
چسب فیکسوباند : چسب سفید فیکسوباند شماتک، به صورت چند-کاره برای صنایع چوبی، کارهای دستی، کارهای عمومی مانند مدارس، اداری و خانگی مناسب است و دارای چسبندگی فوق العاده است.
شماتک وفا : چسب چوب وفا، چسب اقتصادی بر پایه پلی وینیل استات است که برای کارهای نجاری مناسب است.
شماتک خزر : چسب چوب خزر، چسب تولید شده مناسب برای صادرات به کشورهای خارجی است.

چرا ایران رنگ ؟

فروشگاه ایران رنگ بزرگترین پخش رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ استخری، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، رنگ فرازپیشه، رنگ هادی، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان، چسب کاشی، جلاسنج، چسب چوب و بتونه کناف و … فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت‌ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید و حذف واسطه‌ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسیس گردیده است.

چسب بتن

 

خرید چسب کاشی، چسب بتن و رنگ استخری از پخش ایران رنگ

 خرید چسب کاشی، چسب بتن و رنگ استخری از پخش ایران رنگ

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ است.

 فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ استخری، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، رنگ فرازپیشه، رنگ هادی، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان، چسب کاشی، جلاسنج، چسب ۱۲۳ و بتونه کناف و … فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت‌ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید ضد زنگ و حذف واسطه‌ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسیس گردیده است که به یاری حق خدمت رسان هرچه بهتر مشتریان گرامی باشیم.

این مجموعه با بیش از چند دهه تجربه با تیمی متشکل از متخصصین جوان در زمینه پخش رنگ گام‌های مؤثری برداشته و توانسته با حذف واسطه‌ها محصولات خود را با نازل‌ترین قیمت به دست مشتریان گرامی برساند. امید است خدمتگزار خوبی برای شما عزیزان باشیم. در این مقاله قصد داریم برترین محصولات چسب کاشی، چسب بتن و رنگ استخری را معرفی و بررسی کنیم.

چسب کاشی ساروج پارس SP۴:

ویژگی‌ها:

چسب‌های کاشی خمیری SP۴ به دلیل بالاتر بودن پایه شیمیایی در فرایند تولیدشان خاصیت چسبندگی بیشتری دارند و از مقاومت بالاتری نیز برخوردار هستند. از این چسب‌ها بر روی انواع سطوح سنگی، کاشی، سیمانی، گچی و موزائیک می‌توان استفاده کرد و به دلیل آماده مصرف بودن آنها فرآیند چسباندن و نصب کاشی و سرامیک سریع و راحت تر پیش می‌رود.چسب‌های خمیری در واقع نوع قوی‌تری از چسب‌های پودری محلول در آب هستند و به دلیل خاصیت ضد آب بودن و مقاومت بالای آنها معمولاً برای سطوح عمودی سرویس‌های بهداشتی و سطوح بیرونی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طریقه مصرف: سطح زیر کار بایستی خشک، تمیز، بدون چربی، گرد و غبار و رنگ‌های روغنی باشد و رطوبت باشد. به وسیله کاردک شانه دار سطحی به وسعت ۱ متر مربع و به ضخامت ۳ الی ۴ میلیمتر را چسب زده و در مدت حداکثر ۱۰ دقیقه کاشی را روی چسب نصب کرده و با ضربه‌ای آن را محکم کنید.

زمان خشک شدن ۲۰ الی ۲۵ دقیقه می‌باشد.

چسب sp۴ به هیچ افزودنی دیگری احتیاج ندارد.

میزان مصرف برای هر متر مربع ۲.۵ تا ۳.۵ کیلوگرم است.

مدت زمان لازم برای خشک شدن و اجازه عبور و مرور روی آن حداقل ۲۴ ساعت است.

شرایط نگهداری: چسب کاشی خمیری را نباید در معرض هوا قرارداد همچنین باید دور از تابش مستقیم نور خورشید در دمای ۵ الی ۳۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

رنگ استخری ساندورا

ویژگی‌ها:

ضد جلبک بوده و مقاوم در برابر مواد قلیایی است.

مقاوم در برابر ضربه و فشار آب

مقاوم در برابر ضربه و سایش

مقاوم در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی

عایق آب، در روی کلیه سطوح به آسانی قابل استفاده است.

خواص بالایی حفظ کیفیت و رنگ در طولانی مدت.

خاصیت عدم نفوذپذیری و عدم جذب گرد و غبار و آلودگی و کمک کردن جهت نگهداری سطحی کاملاً جذاب و تمیز.

پس از خشک شدن کامل عایق و قابل ارتجاع است.

از آنجایی که بر اساس آب می‌باشد بی بو بوده و به محیط زیست آسیب نمی‌رساند.

طرز استفاده:

هرگونه آلودگی، رنگ‌های برآمده و گرد و خاک موجود در روی سطح مورد استفاده می‌بایست از قبل تمیز شود.

سطوح مورد استفاده می‌بایست خشک و بدون رطوبت باشند.

می‌توان رنگ را با استفاده از ۵۰ %آب رقیق کنید و به عنوان آستری استفاده کنید. لایه اول را با ۲۵ %آب و لایه دوم را بدون رقیق کردن در روی سطح اجرا کنید. بین لایه‌ها حداقل ۴-۶ ساعت صبر کنید.

در حین اجرا و ۲۴ ساعت پس از استفاده از این محصول توجه داشته باشید که دمای سطح مورد نظر و محیط زیر ۵ +درجه سانتی گراد نباشد.

در هوای بادی و در زیر نور مستقیم خورشید از این محصول استفاده نکنید.

ابزار دستی مورد استفاده در حین کار را می‌توانید پس از اتمام کار با آب تمیز کنید.

مصرف: نسبت به همواری و صاف بودن سطح و همچنین طرز استفاده از محصول، ۱ تا ۵.۰ کیلوگرم به ازای هر مترمربع مصرف می‌شود.

ساروج پارس چسب بتن آب بندی +BT۷

خرید چسب بتن از ایران رنگ

ویژگی‌ها:

افزایش انعطاف پذیری بتن

استفاده به عنوان پرایمر (برای چسب‌های کاشی و آنتیک)

ضد آب کننده ملات سیمانی

ضد آب کننده ی چسب‌های خمیری، پودر کاشی و چسب آنتیک

اتصال بتن جدید به بتن قدیم

افزایش دوام، سختی و مقاومت سایشی

جلوگیری از ترک خوردن

مقاومت آبی و حرارتی بسیار بالا

طریقه مصرف: جهت مصرف چسب بتن آب بندی +BT۷ ساروج پارس کافیست چسب را به نسبت ۱ به ۱ رقیق نمایید. ۱ کیلوگرم از چسب بتن +BT۷ ساروج پارس برای پوشاندن ۱۰ تا ۱۲ متر مربع سطوح کافی است. این مواد باید به دور از رطوبت انجام شود.

شرایط نگهداری: هرگز نباید چسب بتن آب بندی در معرض هوای سرد (کمتر از ۵ درجه سانتیگراد) نگهداری شود و در صورت یخ زدگی از مصرف آن جدا پرهیز شود. این مواد را به دور از تابش خورشید و در ظرف اصلی تا یک سال می‌توان نگهداری کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://iran-rang.ir/ مراجعه یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۴۷ تماس بگیرید.

دوپلی کالر

 خرید اسپری دوپلی کالر – پایین ترین لیست قیمت اسپری دوپلی کالر را با فروشگاه اینترنتی ایران رنگ تجربه کنید ! گروه صنعتی موتیپ دوپلی در سال ۱۹۹۸ در کشور آلمان و از ادغام شرکت های Motip B.V (تاسیس سال ۱۹۶۷) تولید کننده رنگ‌های صنعتی و خانگی و Dupli color Vogelsang Gmbh (تاسیس سال ۱۹۴۶) بزرگترین تولید کننده رنگ‌های ماشین، قلم‌های ترمیمی، رنگ‌های اسپری و Presto Weber (تاسیس سال ۱۹۵۵) که از جمله تولیدات این شرکت بتونه، پولیش، واکس و انواع اسپری‌های تکنیکال می‌باشد در اروپا تاسیس شد و دومین تولیدکننده رنگ در جهان است و بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار اروپا را دارد.

دوپلی کالر

این گروه دارای ۵۰ سال سابقه حرفه‌ای در امر تولید رنگ‌های اسپری خودرویی بوده و با بسیاری از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو از جمله شرکت مرسدس بنز، شرکت بی ام و، شرکت پورشه و غیره همکاری نزدیک دارد.

گروه صنعتی موتیپ دوپلی کالر آلمان دارای گواهینامه بین المللی ISO 9001 و ISO 14001 می‌باشد.

شرکت رنگ دوپلی کالر پارس وابسته به گروه صنعتی فومن شیمی و گروه صنعتی رنگ موتیپ دوپلی آلمان است.با توجه به نیاز بازار داخلی به رنگ‌های اسپری با کیفیت بالا طبق استانداردهای بین المللی،شرکت رنگ دوپلی پارس با هدف تولید و عرضه اسپری رنگ با مصارف صنعتی، خودرویی و خانگی و ایجاد تنوع رنگ رال مطابق با درخواست مصرف کنندگان داخلی و خارجی و جلب رضایت آنان و با بهره‌گیری از تکنولوژی نوین در اولیل سال ۱۳۸۴ در ایران پا به عرصه فعالیت‌های صنعتی کشور نهاد.شایان ذکر است که شرکت دوپلی کالر پارس برای اولین بار در ایران تولید کننده انواع رنگ‌های خودرویی به صورت اسپری و قلم خشگیر می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ ، خرید اسپری دوپلی کالر – پایین ترین لیست قیمت اسپری دوپلی کالر را تجربه کنید !

محصولات :

اسپری دوپلی کالر رال

اسپری رنگ رال (Dupli Color) «دوپلی کالر» بر پایه‌ی رزین آکرولیک تولید می‌شود.

از ویژگی‌‌های این نوع اسپری رنگ‌ می‌توان به خشک‌ شدن کمتر از ۱۰ دقیقه‌ای آن اشاره کرد.

اسپری رنگ رال - ایران رنگ

برای اینکه کمترین مقدار شرگي رنگ رخ دهد و همچنین برای پوشش‌ مطلوب‌تر سطح موردنظر، بهتر است از فاصله‌ی ۲۵ سانتی‌متری، رنگ را اسپری نمائید.

از این اسپری می‌توان برای سطوح مختلف از جمله فلز، چوب، شیشه و پلاستیک استفاده کرد.

گفتنی است با توجه به کیفیت و براق‌بودن این اسپری رنگ، می‌توان از آن برای مصارف خانگی، هنری و صنعتی بهره برد.

رنگ موجود در این اسپری مقاومت خوبی دربرابر ضربه و خراشیدگی دارد. ساختار رنگ دوپلی کالر به گونه‌ای است که از فلزات دربرابر زنگ‌زدگی محافظت می‌کند.

همچنین روی سطوحی که مستقیما در معرض اشعه‌ی UV (فرابنفش) هستند نیز می‌توان از این اسپری رنگ استفاده کرد.

استفاده‌ی آسان و همچنین پوشش‌دهی مطلوب این محصول باعث می‌شود جایگزین بسیار مناسبی برای رنگ‌آمیزی با قلم‌مو باشد.

مزایای اسپری دوپلی کالر رال و طریقه مصرف آن

مزیت رنگ های رال دوپلی کالر :
– رنگ های رال دوپلی کالر بر اساس کد رنگ های استاندارد جهانی (RAL) می باشد
– نمونه رنگ داخل اسپری بر روی اسپری موجود میباشد
– خشک شدن سریع سطوح رنگ آمیزی شده توسط اسپری رنگ های رال دوپلی کالر نسبت به الباقی اسپری رنگ ها. این خاصیت باعث می شود اثر شره رنگ روی کار باقی نماند
– تنوع زیاد در طیف رنگ های دوپلی کالر
– بدلیل حجم و غلظت پوشش بیشتر رنگ در اسپری های رال دوپلی کالر ، سطح را تا ۲.۵ برابر اسپری های معمولی میتوان رنگ نمود
– سطح رنگ صاف پس از خشک شدن رنگ اسپری شده
– چسبندگی بسیار خوب رنگ بر روی سطوح
– مقاوم در برابر عوامل جوی (UV و باران و ….)
– استفاده از گاز مناسب و بهداشتی در اسپری رنگ های دوپلی کالر
– عدم استفاده از سرب و مواد سرطان زا در داخل اسپری رنگ های دوپلی کالر

اسپری دوپلی کالر کاسپین (Caspian Paint Spray)

اسپری رنگ کاسپین رنگی است بر پایه رزین آلکید مدیوم.، خشک شدن سریع، پوشش بالا بدون شره کردن و زرد گرايي .مقاوم در برابر ضربه و خراشیدگی ، محافظ در برابر زنگ زدگی، براقیت بالا ، مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش و UV .قابل استفاده بر روی سطوح فلزی ، چوب ، شیشه و انواع پلاستیک ها جهت مصارف خانتگی ، صنعتی ، هنری.جهت رنگ آمیزی و ترمیم سطوح آسیب دیده رنگ شده یا رنگ نشده، بسته بندی در سایز 52 .عاري از مواد سمي مانند سرب وبرخلاف ساير اسپريهاي رايج از گاز بي بو يابه اصلاح شيرين يا تصفيه شده استفاده گرديده است.

داراي براقيت مناسب(در مورد رنگهاي براق در زاويه ۶۰درجه توسط دستگاه براقيت سنج داراي براقيت بالاي ۸۵ مي باشدو درمورد رنگهاي مات در زاويه ۸۵درجه براقيت زير۱۰)

پوشش بالا(اندازه گيري با دستگاه کريپتو متر در مورد فامهاي مختلف)، قابليت انعطاف پذيري وخمش مناسب(پاس نمودن تست خمش با مندرل استوانه اي با سيلندر4)چسبندگي بالا(تست کراس کات حداقلB4)، مقاومت به ضربه،مقاومت به خراش،زمان خشک شدن مناسب،پاشش مناسب،تنوع رنگ و…

نقد و بررسی اجمالی

اسپری رنگ «کاسپین» بر پایه‌ی رزین آلکید مدیوم تولید شده است. از ویژگی‌‌های این نوع رنگ‌ها می‌توان به خشک‌شدن سریع و کم‌بوبودن آن‌ها اشاره کرد. برای اینکه کمترین مقدار شره‌کردن رنگ رخ دهد و همچنین برای پوشش‌ مطلوب‌تر سطح موردنظر، بهتر است از فاصله‌ی ۲۵ سانتی‌متری، رنگ را اسپری کنیم. از این اسپری می‌توان برای سطوح مختلف از جمله فلز، چوب، شیشه و پلاستیک استفاده کرد. گفتنی است با توجه به کیفیت و براق‌بودن این اسپری رنگ، می‌توان از آن برای مصارف خانگی، هنری و صنعتی بهره برد. رنگ موجود در این اسپری بدون سرب است و مقاومت خوبی دربرابر ضربه و خراشیدگی دارد. ساختار رنگ کاسپین به گونه‌ای است که از فلزات دربرابر زنگ‌زدگی محافظت می‌کند. همچنین روی سطوحی که مستقیما در معرض اشعه‌ی UV (فرابنفش) هستند نیز می‌توان از این اسپری رنگ استفاده کرد. استفاده‌ی آسان و همچنین پوشش‌دهی مطلوب این محصول باعث می‌شود جایگزین بسیار مناسبی برای رنگ‌آمیزی با قلم‌مو باشد.

مشخصات کلی

ابعاد: قطر:۵، ارتفاع: ۲۳ سانتی‌متر
وزن: ۰.۲۹۵ کیلوگرم
نوع: اسپری

مشخصات فنی

نوع رنگ: روغن
مناسب برای: ساختمان , فلز , سنگ , چوب
سایر توضیحات: دارای پوشش و پایداری مطلوب
قابل استفاده بر روی فلز، چوب، پلاستیک، شیشه، سنگ و غیره

چرا ایران رنگ ؟

ایران رنگ

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه پخش رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند رح مطدر حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس ، روغن الیف ، رنگ استخری، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، رنگ سحر ، رنگ فرازپیشه ، رنگ هادی، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان ، پایین ترین قیمت چسب کاشی ، جلاسنج، چسب چوب و بتونه کناف و … فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت‌ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید و استعلام قیمت ضد زنگ و حذف واسطه‌ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسیس گردیده است.

رنگ پارس بهار

 جدیدترین لیست قیمت و خرید رنگ پارس بهار – یکی دیگر از افتخارات ایران رنگ همکاری و نمایندگی شرکت تولیدی پارس بهاران است، این شرکت در سال 1365 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع رنگ های امولوسیونی (پلاستیک و نیمه پلاستیک) آغاز نمود.

با توجه به اهداف تعیین شده در برنامه طرح و توسعه برای تولید سایر محصولات مورد نیاز در صنعت ساختمان با تجهیز آمایشگاه و استقرار نظام کنترل کیفی در مراحل مختلف،(انتخاب و تامین مواد اولیه تا محصول نهایی)و بهره گیری از متخصصین مجرب و کارآمد نتیجه تحقیقات به تولید رنگ های اکلیدی هوا خشک و آستری های مخصوص ،رنگ های سوله و … و در نهایت نسل جدید رنگ های اکرلیک پایه آب دوستدار محیط زیست با بالاترین کیفیت انجامید .

شرکت تولیدی شیمیایی پارس بهار به هیچ وجه خرده فروشی ندارد و تمامی محصولات پارس بهار را می توانید از بازرگانی ها و فروشگاههای معتبر ابزار آلات ساختمانی خریداری کنید.

رنگ اکریلیک براق پارس بهار

برای رنگ آمیزی سریع،زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. این رنگ با کیفیت برتر دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و شستشو بوده و پایداری مطلوبی در برابر نور خورشید، نفوذ آب و مواد قلیایی دارد، استفاده از این رنگ با توجه به براقیت بالا جهت رنگ آمیزی فلزی سطوح فلزی خارج ساختمان (درب و پنجره) با زیر سازی توسط ضد زنگ پارس بهاران توصیه می گردد.

رنگ اکریلیک نیمه براق

رنگ اکریلیک نیمه براق برای رنگ آمیزی سریع، زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. خواص غبار گریزی و قابلیت شستشوی بالا و مقاومت این رنگ باعث استفاده بهینه در فضای داخلی ساختمان و بیمارستان ها و ادارات گردیده و با کاهش دفعات رنگ آمیزی موجب صرفه جویی اقتصادی می شود. سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجرا و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای رنگ پارس بهار می باشد.

رنگ اکریلیک مات

رنگ اکریلیک مات برای رنگ آمیزی سریع،زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان (گچ، سیمان، آجر، ایرانیت، چوب و … ) استفاده می گردد. این رنگ با کیفیت برتر دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و شستشو بوده و پایداری مواد قلیایی دارد، لذا جهت محیط های داخل و خارج ساختمان پیشنهاد می شود. سرعت خشک شدن بالا، سهولت اجرا و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای این رنگ می باشد.

ایران رنگ عاملیت توزیع و نمایندگی رنگ پارس بهار، جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت یا خرید رنگ با کارشناسان ایران رنگ در تماس باشید .

 

پارس اشن

 


چسب شمال از سال ۱۳۶۱ یکی از شناخته‌ شده‌ترین تولید کننده‌های رزین، چسب و محصولات شیمیایی در کشور است. شرکت صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال (سهامی خاص) در سال ۱۳۶۱ تأسیس و شروع به‌کار نموده است. با برنامه‌ریزی اصولی و صحیح این شرکت توانست ظرف مدت کوتاهی به یک تولید کننده چسب و رزین باکیفیتی قابل رقابت با تولید کنندگان خارجی تبدیل گردد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران رنگ، با تولید چسب‌های بر پایه دیسپرسیون پلی وینیل استات مانند چسب چوب استاندارد، صحافی، بسته‌بندی فعالیت شرکت شروع و به ترتیب در سال ۱۳۶۵ تولید چسب‌های حرارتی و سپس از سال ۱۳۷۱ تولید رزین‌های‌ امولسیون پلی وینیل استات به مجموعه محصولات این شرکت اضافه گردید.
به اتکای دانش و تجربه چندین ساله و در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز و کارشناسان مجرب آمادگی دارد چسب‌های اختصاصی صنایع را نیز بر اساس سفارش، تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

محصولات چسب شمال

چسب حرارتی : چسب‌های حرارتی به دلیل سرعت خشک شدن بسیار بالا، نداشتن هیچگونه حلال و دارا بودن قدرت چسبندگی فوق العاده زیاد مصرف روز افزونی یافته است. به علت سرعت فوق العاده زیاد ماشین آلات مدرن صحافی در صنعت چاپ و همچنین صنایع بسته‌ بندی چسب حرارتی جایگزین دیگری ندارد.
شماملت : صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال مفتخر است که از نظر تولید انواع مختلف چسب و واکس حرارتی با نام تجاری شماملت در ایران منحصر به فرد می‌باشد و امیدوار است در پرتو همکاری متقابل با متخصصان صنایع گوناگون، کلیه محصولات مورد نیاز صنایع را در زمینه چسب و واکس حرارتی در داخل کشورمان تولید و عرضه نماید.
چسب حرارتی تفنگی : در قطرهای ۷ و ۱۱‌ میلی‌متر در طول‌های ۲۰ و ۲۷ سانتی‌متر و بر حسب سفارش مشتریان در اندازه‌های متفاوت تولید می‌کنیم.
چسب حرارتی کیسه‌ای یا بالشتی : چسب‌های حرارتی در بسته‌بندی کیسه‌ای ۲۰ کیلویی و چسب‌های همیشه زنده را در بسته‌بندی بالشتی و با وزن‌های متفاوت تولید و عرضه می‌کنیم که در صنایع مختلف مورد مصرف دارد.
رزین : واحد رزین‌های امولسیونی پلی وینیل استات از سال ۱۳۷۱ با استفاده از مدرنترین تکنولوژی و در اختیار داشتن آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز، آغاز به‌ کار کرد و در مدت کوتاهی جایگاه ویژه‌ای را در بین تولید کنندگان آن به خود اختصاص داد.

رزین‌های هموپلیمر: مناسب برای صنایع چوب، چرم، کاغذ، نساجی، مقوا یا کارتن سازی، چاپ و صحافی، جعبه‌سازی و دخانیات
رزین‌های کوپلیمر : مناسب برای صنایع رنگ سازی، روکش‌های داخلی و خارجی، رنگ ساختمانی و نماسازی
چسب سرد : چسب‌های پرقدرت که به آن چسب سفید هم گفته می‌شود و با نام تجاری شماتک برای مصارف گوناگون مانند صنایع چوبی، صحافی، کارتن سازی، جعبه چسبانی، بسته بندی و دخانیات تولید می‌گردد.اولین چسب چوب با استاندارد ملی و با کیفیت برتر در کشور
چسب سفید شمال : چسب سفید شماتک در اندازه‌های متفاوت مانند ۵۰،۶۰،۷۵،۲۲۵ گرمی موجود می‌باشد که برای مصارف خانگی، اداری، مدارس، نجاری و کارهای دستی مناسب است.
چسب فیکسوباند : چسب سفید فیکسوباند شماتک، به صورت چند-کاره برای صنایع چوبی، کارهای دستی، کارهای عمومی مانند مدارس، اداری و خانگی مناسب است و دارای چسبندگی فوق العاده است.
شماتک وفا : چسب چوب وفا، چسب اقتصادی بر پایه پلی وینیل استات است که برای کارهای نجاری مناسب است.
شماتک خزر : چسب چوب خزر، چسب تولید شده مناسب برای صادرات به کشورهای خارجی است.

چرا ایران رنگ ؟

 

فروشگاه ایران رنگ بزرگترین پخش رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ استخری، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، رنگ فرازپیشه، رنگ هادی، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان، چسب کاشی، جلاسنج، چسب چوب و بتونه کناف و … فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت‌ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید و حذف واسطه‌ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسیس گردیده است.

نمایندگی رنگ ساندورا

  

رنگ دکوراتیو چیست ؟

هر وقت اسم از رنگ ساختمانی به میون میاد،ذهن همه به سمت رنگ روغن و پلاستیک میره.
در صورتی که یه مدل رنگ دیگه هم هست که میتونین از اون استفاده کنین،به اسم رنگ دکوراتیو.
با من همراه باشین تا همه چیز و راجع به این رنگ بدونین.

رنگ دکوراتیو چیست؟
اول اینو بگم رنگ های دکوراتیو جزء رنگ های تخصصی هستن و اجرای اون تخصص و مهارت خاص خودشو داره .پس فکر نکنین که خودتون می تونین اجراش کنین.
رنگ دکوراتیو یکی از پوشش های رنگ تزِئینی هستش که تو طراحی ساختمان بکار میره.
این رنگ ها بدون بو هستن و تنوع زیادی دارن.
برای انتخاب این رنگ باید به وسایل خونتون توجه کنین تا هماهنگ با اونها و با توجه به سلیقه خودتون یکی از مدلهاشو بپسندین.
با استفاده از این رنگ می تونین محیط خونتون رو باسازی کنین و یه شکل جدیدی ایجاد کنین و از زیبایی و جذابیتش لذت ببرین و روح تازه ای به خونه یا محل کارتون بدین.
شخصی که می خواین برای این کار انتخاب کنین،باید به مهارتهای طراحی دکوراسیون داخلی ،نقاشی،آشنایی کافی داشته باشه. اگر به روانشناسی رنگها هم تسلط داشته باشه که عالی میشه و خوب میتونه راهنماییتون کنه.

رنگ دکوراتیو - ایران رنگ

 

ویژگی های رنگ دکوراتیو:
• تنوع رنگی زیاد: به دلیل این ویژگی،با انوع سلیقه ها و با هر نوع دکوراسیونی ،میتونین ازش استفاده کنین.
• پوشش دهی بالا:از این رنگ روی هر سطحی که عیب و ایرادی داشته باشه میتونین استفاده کنین،چون قدرت پوشش دهی بالایی داره،و به راحتی میتونه هر عیبی رو پوشش بده.
• رنگ آمیزی سریع:چون معمولاً این رنگ توسط اسپری اجرا میشه،سرعت کار بالا میره و خیلی وقتتونو نمی گیره.
• بدون بو:یکی از بهترین ویژگی های این رنگ اینه که در حین اجرا و بعد از اون،بویی تندی نداره که اذییتون کنه.
• ضد باکتری:این نوع رنگ ،رطوبت رو به خودش جذب نمی کنه،از رشد قارچ و کپک جلوگیری می کنه ،در نتیجه آنتی باکتریال هستن.
• امکان اجرا روی هر سطحی:برای اجرای این رنگ،هیچ محدودیتی ندارین،و روی هر سطحی مثل:سیمان،بتون،یا در اماکن عمومی،مسکونی،اداری حتی برای وسایل خونتون هم میتونین ازش استفاده کنین.
• قابل شستشو:تمیز کاری این رنگ راحته،چون از مواد شوینده مختلفی ،میتونین استفاده کنین به دلیل این که مقاومت بالایی دارن.
• مقاومت ودوام بالا:رنگ های دکوراتیو در برابر گرد و غبار مقاوم هستن و تغییر شکلی نمیدن،و از طرفی چون مستحکم هستن، برای مکان هایی که پر رفت و آمده،انتخاب خوبیه.
• قابل ترمیم:اگر قسمتی از این رنگ آسیب ببینه،به آسونی میتونین اون قسمت رو تعمیر کنین.این ویژگی میتونه تو کاهش هزینه ها خیلی مؤثر باشه.

رنگ دکوراتیو

رنگ دکوراتیو یه سبک جدید و مدرن در نقاشی ساختمان هست،بدیهیه که ابزارهای مخصوص به خودشو داره.

ابزارهای مورد نیاز برای اجرای رنگ دکوراتیو:
1. کاردک
2. قلم مو
3. اسفنج
4. رول
5. ریسمان
6. شانه
7. برس های مخصوص
8. پارچه های ساخته شده از پوست حیوان
9. ابزارهای مخصوص برای ایجاد طرح
استفاده از ابزار ها مستلزم اینه که چه طرحی رو انتخاب کردین و میخواین اجرا کنین.

سخن پایانی

رنگ های دکوراتیو به دلیل هزینه کم،اجرای سریع ،سهولت در تمیزکاری امروزه بسیار پرطرفدار هستن.
با استفاده از این رنگ ها میتونین جلوه خاصی به خونه هاتون بدین،چون روی هر سطحی قابل اجراست ومیتونین با توجه به دکوراسیون داخلی از رنگ های متنوع اون استفاده کنین و محیط خونه هاتون رو زیباتر کنین.

ایران رنگ نمایندگی رنگ سحر ، نمایندگی رنگ ساندورا ، نمایندگی اسپری دوپلی کالر ، نمایندگی چسب رازی عرضه کننده سبد کامل رنگ های دکوراتیو و مرجع خرید رزین . جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://iran-rang.ir/shop مراجعه کنید .

خرید چسب کاشی

 8 ترفند کاربردی برای پاک کردن رنگ روغن از سطوح مختلف

یکی از مشکلات در شغل نقاشی اینه که لکه های ریز ودرشتی از رنگ روی زمین یا دیوار و وسیله ها می ریزه ( پاک کردن رنگ روغن ).هر چقدر هم سعی کنین کار و با دقت انجام بدین خواه یا ناخواه این اتفاق میفته.شاید بترسین که این مشکل دائمی هست اما نگران نباشین،ٍ شما با خوندن این مقاله یاد میگیرین که لکه های رنگ روغن رو چه طوری پاک کنین.بهتون پیشنهاد می کنم که کف زمین رو با نایلون بپوشونین و روی شیشه ها رو هم روزنامه بکشین.
 
در ابتدا بهتره که اول بدونین رنگ روغن چیه و درادامه حلالهای اونو بشناشین و بعد نحوه پاک کردن رنگ روغن رو یاد بگیرین.
 
رنگ روغن چیست؟
یکی از مواد به کار رفته در نقاشی و هم چنین نام دسته ای از تکنیک های نقاشی است که از این ماده استفاده می کنند.
روغن به کار رفته در رنگ روغن با روش های مختلف تولید می شود که رایج ترین آنها ، جوشاندن بذر کتان و گرفتن روغن آن است.سپس این روغن را با مواد رنگی مخلوط می کنند.(ویکی پدیا)
 
حلال های رنگ روغن:
 
رنگ روغن بر خلاف رنگ پلاستیک بر پایه آب نیست به همین دلیل حلال این نوع رنگ ها مواد نفتی و شمیایی هستن.
استفاده از حلال مناسب اهمیت زیادی داره که باید طبق دستور العمل محصول پیش برین.
شاید این سوأل مطرح بشه که اصلا حلال چیه؟
حلال یا رقیق کننده برای نازک شدن رنگ بکار می ره وغلظت اونو کم میکنه و رنگ رو برای استفاده کردن آماده می کنه.
اگر تو رنگتون رقیق کننده یا حلال نریزین،رنگتون قابل استفاده نیست چون که غلظت بالایی داره و از قلم مو و ابزار دیگه نمیتونین استفاده کنین.
راستی اینم بگم از حلال ها برای تمیز کردن ابزارتون هم میتونین استفاده کنین،مثل تینر.
خب حالا که متوجه شدین حلال چیه بریم با هم انواع حلال ها ی رنگ روغن رو بشناسیم.
 
انواع حلال های رنگ روغن:
1-حلال 402 :این ماده یکی از ترکیبات وایت اسپریت ها از نوع حلال صنعتی و یکی از مشتقات نفتی هستش.رنگ شفاف و بویی قابل تشخیص داره،خورندگی ایجاد نمی کنه و پایداری شیمیایی بالایی داره.
2-حلال روغنی:که بیشتر با اسم تینر روعنی میشناسنش.این ماده از مواد نفتی تولید میشه و تو رقیق کردن رنگ روغن کاربرد زیادی داره.
نوبت اینه که با روشهای پاک کردن رنگ روغن آشنا بشیم.
پاک کردن این لکه ها بستگی به این موضوع داره که کجا ریخته باشن.
 
در ادامه ترفندهای پاک کردن رنگ روغن رو از سطوح مختلف یاد میگیرین.
 
1-پاک کردن رنگ از روی سرامیک:
برای این کار اول با یه کاردک روی رنگ رو بردارین و باقی مونده رنگ رو به کمک تینرپاک کنین.
مقداری تینرروی دستمال بریزین و روی محل مورد نظر بکشین.توجه کنین که موقع استفاده از تینر از دستکش استفاده کنین و حواستون هم به تهویه هوا باشه.
 
2-پاک کردن رنگ از روی در:
 
روی یه دستمال یا پنبه مقداری تینر بریزین و روی لکه ها بکشین.فقط این کار رو به آرومی انجام بدین و حواستون باشه که از تینر فوری مثل ده هزار استفاده نکنین ،
 
چون اگر در فلزی باشه کلاً رنگش پاک میشه.
 
3-پاک کردن رنگ از روی فرش:
 
برای پاک کردن لکه رنگ از روی فرش به دو نکته توجه کنین:
یک جنس فرشتون، دو میزان رنگی که ریخته شده.یعنی اگر مقدارش زیاده خودتون این کار و انجام ندین و بسپارینش به قالیشویی.
 
اما اگر مقدار رنگ کمه به آرومی روی رنگ رو بردارین و یه دستمال روش بزارین تا جذب دستمال بشه.
 
 
 
4-پاک کردن رنگ از روی لباس:
 
وقتی لباستون به رنگ آغشته شد،سعی کنین سریع پاکش کنین چون وقتی رنگ تازه است راحت تر پاک میشه و اگر مدت زمان زیادی ازش گذشته باشه طبیعتاً زحمتتون بیشتر میشه، و ممکنه لباستون آسیب ببینه.
اگر لباستون سفیده اضافی رنگ رو بردارین و اونو تو محلول آب گرم و پودر بریزین و بزارین مدتی بمونه،بعدش با آب گرم بشورین.بازم اگرردی از رنگ موند میتونین از مقداری مایع سفید کننده استفاده کنین.
اگر لباستون رنگی هست،با احتیاط از تینر استفاده کنین و سریع لباستون رو بشورین تا آسیبی بهش نرسه.
5-پاک کردن رنگ از روی چوب:
برای حذف رنگ از روی چوب می تونین از چند راهکار استفاده کنین،قبل از هر اقدامی اگر رنگ تازه ست،اضافی رنگ رو بردارین.اگر رنگ مونده و خشک شده میتونین از یکی از روشهای زیر استفاده کنین.
• استفاده از حرارت:به این صورت که سشوار رو روی چوب بگیرین تا رنگ یه کم شل بشه وقتی دیدین رنگ ریزش پیدا کرد،سریع اونو با یه دستمال پاک کنین.
• استفاده از سنباده زنی:توی این روش خیلی مراقب باشین تا سطح کارتون آسیب نبینه.خیلی آروم فقط روی رنگ رو بکشین و دقت کنین که روی بقیه قسمتای چوب نکشین.
• استفاده از تینر:به این شکل که روی یه تکه پنبه مقداری تینر بریزین و چند بار روی رنگ بزنین تا زمانی که رنگ پاک بشه.
میتونین از یه مسواک قدیمی هم استفاده کنین،حواستون باشه که مسواک شخصی خودتون رو نزنین!
6-پاک کردن رنگ از روی شیشه:
یکی از جاهایی که موقع رنگ آمیزی خیلی کثیف میشه شیشه ها هستن.اما پاک کردنشون خیلی راحته،و ابزار خاصی نیاز ندارین.فقط یه دونه تیغ یا کاردک شیشه پاک کن لازم دارین.
قبل از استفاده اول روی شیشه ها رو با کف مایع ظرفشویی بپوشونین که کاردک راحت حرکت کنه.بعد از اتمام کار هم پاکش کنین،با دستمال نمدار یا آب.به همین راحتی.
7-پاک کردن رنگ از روی پوست:
استفاده از تینر ممکنه به دستتون آسیب بزنه علاوه بر این دستتون بوی بدی می گیره.بهتره از روشهای خونگی استفاده کنین.
ترکیب روغن زیتون و نمک رو امتحان کنین.روی دستتون ماساژ بدین و آبکشی کنین.
8-پاک کردن رنگ از روی ابزارآلات:
قلم مو:اگر جنس دسته قلم مو چوبیه دقت کنین که آسیب نبینه.برای این کار میتونین از متانول استفاده کنین.به این شکل که مقداری از اون رو،روی کار اسپری کنین و با پارچه تمیز خشک کنین.
این از دسته قلم مو.
 
خود قلمو رو اول با یه پارچه تمیز کنین و اونو توی محلولی از تینر قرار بدین و بزارین خوب رنگا از داخلش خارج بشه تو مرحله بعد میتونین اونا رو با آب وصابون بشورین و خشک کنین.
بهتره این کار رو بعد از هر سری رنگ آمیزی انجام بدین تا ابزار کارتون سالم بمونه و دیرتر خراب بشه.
 
 
 
در کل لکه های ناشی از رنگ رو همون لحظه پاک کنین بهتره و زحمتتون هم کمتر میشه.
 
درسته که حلال رنگ روغن تینره،اما از اون برای هر جایی استفاده نکنین.چون ممکنه سطوح مورد نظرتون آسیب ببینه.
 
امیدوارم این راهکارها به دردتون بخوره. برای خرید رنگ روغنی یا استعلام قیمت رنگ روغنی ،خرید چسب کاشی و خرید رنگ دکوراتیو می تونید به فروشگاه ما به آدرس https://iran-rang.ir/shop/ مراجعه کنید .
 
ممنونم از این که زمان ارزشمندتون رو صرف خوندن این مقاله کردین.
خوشحال میشم نظراتتونو ببینم.
اوقاتتون خوش.

رزین گل

 همه‌چیز درباره‌ی رنگ ساختمانی بدون بو

 
رنگ‌ روغن تا همین چند سال پیش هم در عرصه‌ی نقاشی ساختمان‌ها یکه‌تازی می‌کردند و هیچ رنگی به گرد پایشان نمی‌رسید. بوی آزاردهنده رنگ روغنی، مثل عضوی جدانشدنی همه جا همراه نقاش‌های ساختمانی بود و کسی تصور نمی‌کرد روزی انتخاب دیگری هم برایش وجود داشته باشد. ولی بالاخره رنگ‌های پایه‌ی آب پا به میدان گذاشتند و تمام معادله‌ها را برهم زدند.
 
 
 
رنگ‌هایی که از محصولات پتروشیمی مثل تینر و… به‌عنوان حلال استفاده نمی‌کنند. رنگ ساختمانی بدون بو سازگار با محیط‌زیست است، هنگام اجرا بوی آزاردهنده‌ای ندارد و می‌تواند انتخاب خیلی‌ها برای نقاشی ساختمان باشد.
 
 
 
در این نوشته در مورد انواع رنگ بدون بو توضیحاتی داده‌ایم، از قیمت گرفته تا ویژگی‌های دیگر این رنگ‌ها. اگر قصد رنگ‌آمیزی منزل یا محل کارتان را دارید و هنوز در انتخاب نوع رنگ تردید دارید تا انتهای این نوشته با ما همراه شوید.
 
چه رنگ‌هایی بدون بو هستند
تمام رنگ‌های ساختمانی برای این که در دمای معمولی خشک نشوند به یک حلال نیاز دارند. حلال‌ها با رنگ ترکیب می‌شوند و برای نشستن روی سطوح مختلف آماده‌اش می‌کنند. رنگ‌های روغنی با محصولات پتروشیمی مثل تینر رقیق می‌شوند و همین بوی نامطبوعی هنگام نقاشی به‌وجود می‌آورد.
 
 
 
البته همه‌ی رنگ‌ها قرار نیست با تینر و یا سایر محصولات پتروشیمی رقیق شوند. رنگ‌های بی‌ادعا و کم‌توقعی هم هستند که به حل شدن در آب رضایت می‌دهند. رنگ‌های حلال در آب‌ بوی کمی هنگام نقاشی ساختمان دارند و کاملا سازگار با محیط‌زیست هستند.
 
 
 
البته رنگ‌هایی مثل رنگ مولتی‌ کالر ساختمان هم وجود دارند که احتیاج به حلال خاصی ندارند به صورت آماده در بازار وجود داشته و بوی خیلی کمی دارند. به‌طورکلی اگر به‌دنبال رنگ ساختمان بدون بو هستید می‌توانید به یکی از گزینه‌های زیر فکر کنید:
 
 
 
_ رنگ پلاستیک
 
_ رنگ اکرلیک
 
_ رنگ مولتی‌کالر
 
_ پوشش دیواری بلکا
 
در ادامه در مورد هر کدام از این رنگ‌ها به طور مفصل توضیح داده‌ایم!
 
همه‌چیز درباره‌ی رنگ ساختمانی بدون بو
 
رنگ پلاستیک؛ کم خرج و بدون بو
انتخاب یک رنگ به خیلی چیزها بستگی دارد. هزینه، جنس سطح، زمان و… همه و همه هنگام انتخاب رنگ اهمیت دارند. خیلی‌ها جدای از همه‌ی این‌ها، بوی رنگی که انتخاب می‌کنند برایشان مهم است. اگر به هر دلیلی می‌خواهید یک رنگ بدون بو و بی‌دردسر داشته باشید، رنگ پلاستیک می‌تواند گزینه‌ی خوبی برایتان باشد.
 
 
 
از آن‌جایی که این رنگ پایه‌ی آب است، هم خیلی زود پس از اجرا خشک می‌شود و هم بوی خیلی کمی دارد.البته بهتر است این را هم درنظر بگیرید که رنگ پلاستیک قابل شستشو نیست. اگر دیوار های منزلتان گردوخاک و کثیفی داشته باشد، نمی‌توانید حتی فکر دستمال خیس یا شلنگ آب را به ذهن‌تان راه بدهید.
 
 
 
رنگ پلاستیک بیشتر برای رنگ‌آمیزی سقف‌ها، داخل کمد، راه‌پله‌ها، پارکینگ و… کاربرد دارد. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که سالی یک بار یا دو سال یکبار بساط رنگ‌آمیزی ساختمان‌شان به‌راه است، در انتخاب این رنگ بدون بو تردید نکنید.
 
 
 
رنگ اکرلیک، آن‌چه خوبان همه دارند تو یکجا داری
همه‌چیز درباره‌ی رنگ ساختمانی بدون بو
 
رنگ اکریلیک با آن که جزء رنگ های پایه‌ی آب است ولی بر خلاف رنگ پلاستیک، قابل شستشو است. این رنگ همانند سایر رنگ های پایه آب، هنگام اجرا بوی خیلی کمی دارد که همان هم مربوط به بوی تینر یا محصولات پتروشیمی دیگر نیست. اکرلیک را می‌توان به‌عنوان یک رنگ ساختمانی بدون بو با عمر زیاد و ماندگاری طولانی به‌حساب آورد.
 
 
 
 
 
رنگی که روی تمام سطوح ازجمله چوب و آهن می‌نشیند و اجرای راحت و بی‌دردسری دارد.اگر از آن دسته افرادی هستید که دغدغه‌های محیط‌زیستی دارند و برایشان مهم است رنگی که انتخاب می‌کنند برای طبیعت مضر نباشد، بهتر است بدانید رنگ اکرلیک کاملاً سازگار با محیط‌زیست است.
 
 
 
از طرفی اجرای این رنگ بدون بو با غلطک و خیلی سریع انجام می‌شود و بعد از رنگ‌آمیزی زمان زیادی برای خشک شدن نیاز ندارد.رنگ اکرلیک با تنوع زیادی که دارد، برای کسانی که یک رنگ همه چیز تمام و کامل می‌خواهند، انتخاب بسیار مناسبی‌ست!
 
 
 
رنگ مولتی کالر، رنگ بدون بو و البته دشمن گرد و خاک
همانطور که گفتیم، علاوه بر رنگ‌های روغنی و پلاستیک، رنگ مولتی‌کالر هم میتواند جزء انتخاب‌های شما باشد. رنگ مولتی کالر یک رنگ ساختمانی جدید و بدون بو با ویژگی‌های خاص و جذاب است. این رنگ برای کسانی مناسب است که می‌خواهند دیوارهای چند رنگ یا طرح‌دار داشته باشند.
 
 
 
مولتی‌کالر احتیاج به رقیق کننده ندارد و همین باعث می‌شود هنگام اجرا بوی زننده‌ای نداشته باشد.رنگ های مولتی کالر با دستگاه‌های مخصوصی اجرا می شوند. این رنگ ها دارای طرح های بسیار متنوع و جذابی هستند که حتماً نمونه های آن را در اطراف خودتان دیده اید.
 
 
 
اگر به بوی رنگ و همچنین گرد و خاک محیط حساس هستید، رنگ مولتی‌کالر حتما گزینه‌ی مناسبی برایتان خواهد بود چون هنگام اجرا بوی خیلی کمی دارد و کثیفی و گرد و خاک را نیز به خودش جذب نمی‌کند.
 
 
 
بلکا، پوشش دیواری بدون بو
اگر به هر دلیلی از رنگ‌آمیزی دیوارها فراری هستید و نمی‌خواهید درگیر دردسرهای نقاشی ساختمان شوید، پوشش دیواری بلکا می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این پوشش دیواری خیلی سریع و آسان اجرا می‌شود و هیچ بوی نامطبوع و زننده‌ای هم ندارد.
 
 
 
حتی اگر به بوی چسب‌هایی که برای چسباندن کاغذ دیواری استفاده می‌شود حساسیت دارید، نگران نباشید؛ چون برای اجرای بلکا از چسب هم استفاده نمی‌شود. بلکا نوعی پوشش دیواری سلولوزی است که با آب مخلوط شده و برروی دیوار اجرا می شود.
 
 
 
البته بلکا در کنار بدون بو بودن و مزایای دیگرش، معایبی هم دارد و برای کسانی که زود از یک طرح و رنگ دلزده می‌شوند مناسب نیست؛ این پوشش به‌سختی از روی سطوح کنده می‌شود و اگر بعد از مدتی دل‌تان را بزند برای برداشنتش باید زحمت زیادی را به‌جان بخرید.
 
 
 
کلام آخر
 
این روزها همه به هر نحوی می‌خواهند حامی محیط‌زیست باشند و طوری زندگی کنند که طبیعت آسیب کمتری ببیند. بنابراین سعی می‌کنند برای هر چیز مضری یک جایگزین خوب پیدا کنند. امروزه رنگ‌هایی مثل پلاستیک، اکرلیک و… کاملا سازگار با محیط زیستند.
 
 
 
این رنگ‌ها پایه‌ی آب هستند و با مواد پتروشیمی مثل تینر و … میانه‌ی خوبی ندارند. همین جدایی از مواد پتروشیمی باعث می‌شود این رنگ‌ها بوی تند و تیزی نداشته باشند و هنگام اجرا از حساسیت، سردرد و… خبری نباشد.
 
 
 
اگر به دنبال یک رنگ ساختمانی بدون بو هستید بدانید با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ هم خودتان و خانواده‌تان را از خطرات مواد پتروشیمی و بوی آزار دهنده‌شان حفظ کرده‌اید و هم یک قدم مثبت و سازنده برای حفظ و نگهداری محیط‌زیست و طبیعت زیبا برداشته‌اید.
 
 
 
چرا ایران رنگ ؟
 
همه‌چیز درباره‌ی رنگ ساختمانی بدون بو
 
فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند :
 
 
 
رنگ اطلس، رزین گل ، رنگ استخری، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، بتونه کناف، پارس بهار، رنگ فرازپیشه، رنگ هادی، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان، چسب کاشی، جلاسنج، چسب چوب و بتونه کناف و … فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت‌ها، با هدف پذیرش سفارشات،
 
 
 
بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید ضد زنگ و حذف واسطه‌ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسیس گردیده است.
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد