کارخانه صنایع شیمیایی رزین گل (رزینول) حدود نیم قرن پیش توسط آقای مهندس محمد راشد مرندی تاسیس گردید. این واحد از زمان تاسیس با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت محصولات خویش کرده است. در راستای داشتن محصولاتی باکیفیت ،اقدامات متنوعی به صورت پیوسته در این مجموعه درحال انجام میباشد، از جمله این اقدامات داشتن آزمایشگاهی مجهز همراه با کارشناسان ماهر ومتخصص میباشد.

ساخت انواع روغن های الیف با بهترین مواد اولیه ،ساخت انواع رنگ های ساختمانی اعم از رنگ های پلاستیک،نیم پلاستیک،اکریلیک ونمای سیلیکونی و هم چنین ایزوروف، ایزوگام (ساده وفویل دار ) چسب سیلیکات ،شاپان وروغن موزاییک از جمله محصولات این مجموعه میباشد. این مجموعه با داشتن کادری زبده و متخصص و با متکی بودن به سابقه درخشان تولید در نیم قرن پیشین نهایت همت و اهتمام خودرا به منظور کسب رضایت مشتری و ارائه محصولات کیفیت بالا می کند.

لیست قیمت محصولات رزین گل  –  بازرگانی خدیو عاملیت توزیع و نمایندگی رزین گل

 

روغن قالب موزاییک سازی
روغن موزاییک رزین‌گل از بهترین مواد اولیه تهیه شده و جهت کم کردن چسبندگی قالب‌های موزاییک سازی و برای سهولتِ جدا شدن این قالب­‌ها از موزاییک یا سازه‌­های سیمانیِ قالبگیری شده، استفاده می­گردد.
روغن الیف مخصوص بتونه
روغن اليف ­های زير كار مخصوص رزین­گل از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می­شود. به طور کلی برای آنکه مواد پوششی اعم از رنگ روغنی و یا سایر رنگهای ساختمانی به خورد گچ رود، سطح را ابتدا باید با روغن الیف اشباع کرد. روغن الیف به منظور اشباع نمودن سطح چوب، قبل از رنگ آمیزی نیز استفاده می­گردد. چنانچه زیرکار با روغن فوق الذکر پوشانده نشود ذات پوشش سست و قابل ریزش می­شود. بعد از اعمال روغن الیف، ذرات سست (عموماً گچی) پایدار شده و به هم می­چسبند. خلل و فرج سطح نیز با اِعمال روغن الیف، پر شده و سطحی یکنواخت و مناسب جهت رنگ آمیزی به وجود می­آید. پر شدن ناهمواری­ها و خلل و فرج سطح، زمینه­ی مصرفِ کمتر پوشش بعدی را نیز فراهم می­کند.

روغن الیف بتونه طلایی

روغن اليف ­های زير كار طلایی رزین‌گل از بهترین مواد اولیه تهیه و به بازار عرضه می­شود. به طور کلی برای آنکه مواد پوششی اعم از رنگ روغنی و یا سایر رنگ‌های ساختمانی به خورد گچ رود، سطح را ابتدا باید با روغن الیف اشباع کرد. روغن الیف به منظور اشباع نمودن سطح چوب، قبل از رنگ آمیزی نیز استفاده می­گردد. چنانچه زیرکار با روغن فوق الذکر پوشانده نشود ذات پوشش سست و قابل ریزش می­شود. بعد از اعمال روغن الیف، ذرات سست (عموماً گچی) پایدار شده و به هم می­چسبند. خلل و فرج سطح نیز با اِعمال روغن الیف، پر شده و سطحی یکنواخت و مناسب جهت رنگ آمیزی به وجود می‌­آید. پر شدن ناهمواری‌­ها و خلل و فرج سطح، زمینه­ی مصرفِ کمتر پوشش بعدی را نیز فراهم می­کند