بازرگانی و پخش چسب خدیو از سال 1375 تا کنون در زمینه پخش رنگ و چسب در استان البرز آغاز به کار نموده و با افتخار دارنده نمایندگی از کمپانی های بزرگ ایرانی و خارجی میباشد و آماده عرضه محصولات در برندهای مطرح داخلی و خارجی به سراسر ایران است.
 
بازرگانی چسب خدیو با بهره مندی از دانش فنی روز و تجارب متخصصین آخرین محصولات کمپانی های ایرانی و خارجی را بصورت مستقیم از کارخانه با نازلترین قیمت در اختیار شما مشتریان بزرگوار در سراسر کشور قرار میدهد و طی فعالیتهای مستمر و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه و با اثبات شایستگی خود در این زمینه، توانسته به عنوان یکی از فعالان بزرگ و معتبر در این عرصه باشد.
 
این مجموعه در بخش مشاوره و بازرگانی در حال حاضر بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های بازرگانی و تامین انواع چسب در خاورمیانه می باشد که توانسته است از تامین انواع مختلف چسب تا ارسال محصول به دست مصرف کننده و خدمات پس از فروش و مشاوره در صنعت چسب را به خود اختصاص دهد.
 
سبد محصولات بازرگانی خدیو با بیش از 5000 نوع کالا از قبیل انوع چسب های صنعتی، ساختمانی و ابزارآلات مربوطه در این زمینه میباشد.
این مجموعه در سال 1400 به شرکت فیدار صنعت خدیو تبدیل شده و با نام های تجاری بازرگانی خدیو به فعالیت می پردازد و همچنین با اهداف بلند و نگاه به آینده همراه و همگامتان است.
 
بازرگانی چسب خدیو به جهت رفاه حال شما همراهان عزیز و تسریع در امر ارسال، با به کارگیری پرسنلی مجرب و ناوگانی مجهز و متعدد، برای انتقال محصولات به تمامی مناطق و استانهای کشور با برنامه ریزی منظم و بدون محدودیت وزنی و زمانی ، به صورت رایگان تا باربری آماده خدمت رسانی می باشد.
 
بازرگانی فیدار صنعت خدیو در انبار خود دارای تنوع زیادی از انواع چسب ها برای تمام سطوح می باشد که آماده فروش و پخش به سراسر ایران هستند ازجمله:
 
چسب سینا:
 
شركت صنایع چسب سینا ، شركتی است با تولید و ارائه محصولاتی با كیفیت بالا ، قیمت مناسب و ارائه خدمات مشاوره ای به مشتریان رابطه ای مطلوب با مصرف كنندگان را پایه گذاری نماید.
هم اینك توان بالای تولید ، این امكان را فراهم نموده است كه نیازهای مشتریان با تنوع محصولات برآورده شود.
تولیدات این شركت شامل انواع چسب های مایع و نواری ، قابل مصرف در صنایع كفش و چرم ، سراجی (كیف و چمدان) ، مبلمان و لوازم اداری ، خودرو ، بسته بندی ، پوشش های كف ، ساختمان ، برق و الكترونیك ، چوب ، صحافی و مصارف عمومی می باشد.
سینا، ایران، چارق، تایگر و کیهان نام های تجاری و ثبت شده محصولات شركت صنایع چسب سینا هستند.
 
 
 
 
لیست قیمت چسب سینا - پخش چسب خدیو
چسب آرازیم:
 
چسب 123 ارازیم از سیانواکریلات تولید میشود. سیانواکریلات یک ماده شیمیایی است که در ساخت چسب های قطره ای قوی بسیار کارامد و مناسب است. چسب های 123 هم به دلیل وجود همین ماده سریعا خشک شده و به چسب های فوری شهرت دارند.
 
روی سطوحی از قبیل سطح چوبی MDF،سطح پلاستیکی، سطوح کائوچو، سطح فلزی، سطح چوبی نئوپان، سرامیک و سنگ، برای اتصال مدارات الکترونیکی و سطح چرمی استفاده می شود.
 
اسپری فوم آرازیم برای تثبیت و عایق کردن چهارچوب های درب و پنجره، پر کردن منافذ روی دیوار ها، درزگیری منافذ اتصالات و فضاهای خالی، عایق کردن خروجی های لوله های آب و کابل های برق و…. استفاده میشود.
 
چسب 123 ارازیم
لیست قیمت اسپری فوم - پخش آرازیم
چسب ویستا:
 
چسب ویستا دارای ساختار سیلیکونی می باشد و می تواند فضاهای خالی پنجره، شیشه، آینه، آلومینیوم، کاشی، سرویس های بهداشتی و سرویس های آشپزخانه و غیره را چسبانده و درزگیری کند. از ویژگی‌های چسب اکواریوم می‌توان مقاومت خوب، چسبندگی و دوام، رنگ پذیری و ضد قارچ بودن را نام برد.
 
چسب آکواریوم ویستا فیکس
چسب آکواریوم ویستا فیکس
 
محصولات چسب پارس:
 
شركت شیمیائی پارس چندین سال تجربه در تولید انواع چسبهای صنعتی بسیار مرغوب همراه با خدمات فنی مطلوبی دارد این شرکت محصولات متنوع و با کیفیتی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 
چسب صنعتی پارس 8888 ، چسب پی یو 9999 ، چسب صنعتی پارس 5005 ،چوب سوپر 3000 ، حلال صنعتی پارس، استون پارس و صحافی ب 50
 
لیست قیمت چسب پارس - پخش چسب خدیو
لیست قیمت چسب پارس – پخش چسب خدیو
 
محصولات ایران چسب:
 
شرکت تولیدی ایران چسب با افتخار اعلام میدارد این گروه تولیدی باحدود 800 پرسنل در تولید انواع نوارچسب بسته بندی و محصولات پلی اتیلن جایگاه ویژه ای را درتهیه و تامین نیاز مشتری با کیفیتی برتر کسب نموده است و باعث جلب رضایت مشتریان ومصرف کنندگان قرارگرفته است.
 
لیست قیمت ایران چسب - پخش چسب خدیو
لیست قیمت ایران چسب – پخش چسب خدیو
 
چسب 123 :
 
محصولات چسب شمال:
 
چسب شمال از سال ۱۳۶۱ یکی از شناخته‌ شده‌ ترین تولید کننده‌های رزین، چسب و محصولات شیمیایی در کشور است
شرکت صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال (سهامی خاص) در سال ۱۳۶۱ تأسیس و شروع به‌کار نموده است، با برنامه‌ریزی اصولی و صحیح این شرکت توانست ظرف مدت کوتاهی به یک تولید کننده چسب و رزین با‌کیفیتی قابل رقابت با تولید کنندگان خارجی تبدیل گردد.
با تولید چسب‌های بر پایه دیسپرسیون پلی وینیل استات مانند چسب چوب استاندارد، صحافی، بسته‌بندی فعالیت شرکت شروع و به ترتیب در سال ۱۳۶۵ تولید چسب‌های حرارتی و سپس از سال ۱۳۷۱ تولید رزین‌های‌ امولسیون پلی وینیل استات به مجموعه محصولات این شرکت اضافه گردید.
 
لیست قیمت چسب شمال - بازرگانی چسب خدیو
 
 
چسب جلاسنج:
 
شرکت جلاسنج در سال 1358 تاسیس شد و فعالیت خود را با اولین محصول خود با نام براق کننده فلزات آغاز نمود که مورد استقبال قرار گرفته و با نام جلاسنج شناخته شد, همچنین محصولات دیگر خود را از جمله انواع پولیش های اتومبیل و چسب های خانگی و صنعتی و انواع بتونه به محصولات خود افزود که امروزه هر یک از آنها جایگاه ویژه ای در بازار داخلی و صادراتی پیدا کرده اند.
 
محصولات جلاسنج عبارتند از:
 
پولیش ها: شامل پولیش ماشین (اتومبیل) زبر، پولیش واکس ماشین (اتومبیل)، براق کننده فلزات (پولیش فلزات)، پولیش ماشین (اتومبیل) نرم
 
لیست قیمت جلاسنج - بازرگانی خدیو
لیست قیمت جلاسنج – بازرگانی خدیو
 
 
 
بتونه ها: شامل میل پوکس آرام خشک (2ساعته)، میل پوکس سریع خشک (15دقیقه ای)
 
بتونه جلاسنج - بازرگانی چسب خدیو
بتونه جلاسنج – بازرگانی چسب خدیو
 
 
 
چسب ها: شامل چسب دوقلو شفاف، چسب سنگ، چسب دوقلو فشارقوی، جلافیکس (چسب 123)، چسب صنعتی اپوکسی (جلاپوکس)
 
چسب جلاسنج - پخش چسب خدیو
چسب جلاسنج – پخش چسب خدیو
 
 
 
چسب قوام:
 
شرکت شیمیایی قوام کار (سهامی خاص)، تولید کننده چسب های صنعتی،رنگ و رزین وینیل استات با بیش از سه دهه فعالیت صنعتی و تولیدی یکی از پیشگامان صنعت چسب در ایران میباشد. یکی از محصولات قوام چسب آهن قوام می باشد که در صنایع اتومبیل ، صنایع دستی ، واشربندی ، اتصالات مکانیکی و صنعتی و كليه اتصالاتي كه در آن ضريب كششي وجود ندارد استفاده می شود.
 
چسب بل:
 
چسب دلتا:
 
شرکت صنایع شیمیایی ممتاز بل گستر (چسب دلتا) در سال 1380 ،بعد از 40 سال سابقه درخشان در تولید چسب تاسیس و راه اندازی شده است. این شرکت تولید کننده انواع چسبهای صنعتی، عمومی و ساختمانی جهت مصارف مختلف می باشد که از لحاظ کیفیت مطابق با استاندارد های جهانی و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. چسب دلتا درطی دوران فعالیت، با تاکید بر توسعه و بهبود سطح کیفیت محصولات و با تکیه بر واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه مجهز ضمن بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، محصولاتی منطبق با نیازهای مشتریان جهت مصارف گوناگون را تولید و عرضه می نماید.
 
چسب رازی:
 
صنایع شیمیایی رازی، نامی شناخته شده در عرصه تولید انواع چسبهای صنعتی،خانگی و بسته بندی است. این شرکت که با فعالیت بخش خصوصی شکل گرفته است.
 
لیست قیمت چسب رازی - بازرگانی چسب خدیو
لیست قیمت چسب رازی – بازرگانی چسب خدیو
 
چسب درسا:
 
از افتخارات ما این است که جزء پیشکسوت ها در پخش چسب در ایران هستیم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در خرید چسب و سفارش آن به صورت آنلاین در تمام مناطق و استان های ایران هستیم. شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما و یا از طریق سایت پخش چسب خدیو از آخرین، به روزترین و دقیق ترین قیمت چسب مورد نظرتان باخبر شوید و همان لحظه خرید خودتان را ثبت کنید.
 
می توان گفت که شرکت پخش چسب خدیو تقریبا نمایندگی تمام برندهای چسب در ایران را دارد و این به این معناست که شما میتوانید چسب دلخواه خود را از بازرگانی فیدار صنعت خدیو با پایین ترین قیمت خریداری کنید.
 
پخش چسب خدیو با سایت به روز و بسیار قوی که دارد می تواند تمام نیاز های شما را برطرف کند شما براحتی می توانید پخش رنگ خدیو را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت خدیو شوید و لیست قیمت به روز برند مورد نظر خود را ببینید و ثبت سفارش کنید و بار چسب تان را در محل کار خود تحویل بگیرید.
 
مشتریان وفادار ما به دلایل زیر ترجیح می دهند که خرید رنگ، چسب و ابزار چسب شان را از پخش چسب خدیو انجام دهند که عبارتند از:
پایین ترین و منصفانه ترین قیمت در مقایسه با قیمت های موجود در بازار.
پاسخ گویی 24 ساعته و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در انتخاب بهترین چسب برای شما.
تضمین اصل بودن و کیفیت چسب هایی که سفارش می دهید.
پاسخ گویی و امکان ثبت سفارش در تمام فضاهای مجازی و همچنین سایت پخش رنگ خدیو.
شامل کامل ترین موجودی انواع چسب و برندهای چسب.
صرفه جویی در وقت.
بازرگانی فیدار صنعت خدیو در انبار خود دارای تنوع زیادی از انواع چسب ها برای تمام سطوح است که آماده فروش و پخش به سراسر ایران هستند ازجمله:
 
مصارف عمومی 
این چسب ها بیشتر در انجام کارهای روزانه به کار می رود و به راحتی و بدون نیاز به مهارت خاصی اجرا می شود و برای کار کردن با آن ها به هیچ ابزار ویژه ای نیازی نیست.
 
ساختمانی
شامل چسب ها، درزگیرها و فوم هایی می شود که بر پایه مواد مختلف از قبیل پلی اورتان، سیلیکون، پلیمرهای هیبریدی و اکریلیک ها هستند و در بخش های محتلف ساختمانی کارآیی به سزایی دارند.
 
خودرو
شامل چسب ها، درزگیرها و اسپری هایی می شوند که هر کدام در قسمت های مختلف خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در صنعت خودروسازی جهت ساخت، انجام امور تعمیرات و نگهداری از اتومبیل ها، به کار می روند.
 
پوشش‌ها
شامل محصولاتی بر پایه پلی اورتان و پلی یوریا می شود که هم بصورت تک جزئی و هم بصورت دو جزئی برای محافظت از سطوح بزرگ در برابر خوردگی و سایر آسیب ها هستند.
 
مصارف بهداشتی
شامل درزگیرهایی می شود که اختصاصا برای درزگیری اماکن بهداشتی طراحی شده اند. مهم ترین ویژگی این درزگیرها، مقاومت در برابر رشد انواع قارچ و کپک است که وجه تمایز آن ها در مقایسه با سایر محصولات به شمار می رود.
 
صنعت چوب 
در صنعت تولیدات چوبی بکار می روند و از از قدرت چسبندگی بالایی برخوردارند. همچنین این چسب ها اغلب مقاومت خوبی در برابر آب و رطوبت دارند.
 
روان کننده
شامل اسپری ها با فرمولاسیون قوی میباشند که از ساده ترین امور تا صنایع سنگین قابل استفاده هستند و با نفوذ و چسبندگی عالی به سطوح و قطعات باعث روان سازی و بهینه کردن عملکرد آن ها می شوند.
 
ضدحریق
شامل فوم و درزگیرهایی می باشد که با ترکیبات شیمیایی متفاوت برای موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند و بدین ترتیب نه تنها منجر به ترمیم درزها و اتصال می شوند بلکه در برابر آتش سوزی نیز مقاومت بالایی داشته و در این راستا محافظت خوبی بعمل می آورند.
 
مقاوم سازی
شامل چسب کاشت بولت می شود که جایگزین تکنیک انکر مکانیکی شده است. در این روش کاشت و تثبیت انواع بولت و میلگرد به روش شیمیایی و به کمک این چسب دو جزئی انجام می شود و در نتیجه بسیاری از محدودیت های روش مکانیکی را بر طرف می سازد.
 
مصارف صنعتی
شامل اسپری ها و چسب هایی می شود که جهت محافظت، روانکاری و چسباندن قطعات مختلف مربوط به ماشین آلات به کار می روند که بطور اختصاصی جهت امور صنعتی و ویژه ای طراحی شده اند و برای کارهای متداول روزمره، کارآیی ندارند.
 
محافظت‌کننده ها
شامل اسپری هایی می باشد که با تکنولوژی پیشرفته ای طراحی شده اند و به واسطه کیفیت و فرمولاسیون شان، برای حل مشکلات متعدد در صنایع مختلف از جمله فلزات و اجسام آهنی به کار می روند.
 
پاک‌کننده‌ها
شامل اسپری هایی می شود که با فرمولاسیون مختلف جهت پاک کردن آلودگی ها از سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. این اسپری ها با ترکیبات شیمیایی قوی خود هر گونه رنگ، چربی و آلودگی مزاحمی را بخوبی پاک کرده و با تبخیر سریع، کمترین اثری از خود بجا نمی گذارند.
 
ابزارها
سخن آخر
 
پخش چسب خدیو با شعار تغییر را با ما احساس کنید در راستای رضایت مشتریان خود تلاش می کند و در آخر شما مشتریان و همراهان عزیز می توانید با کیفیت ترین چسب ها را از ما با ضمانت اصالت چسب در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش دهید. پس برای ثبت سفارش و دیدن لیست قیمت های به روز کافیست به سایت بازرگانی خدیو سر بزنید و یا با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.